Gå til innhold

TILBAKEBLIKK: Historien om da Bungie forandret skytespill-sjangeren for alltid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare spilt første spillet på PC først når det var nytt og nå nylig i master chief collection. Er helt ok spill. Men aldri følt der var  noe bedre enn det.

Gamle PC spill som Doom og duke nukem er fremdeles mye mer underholdene å spille nå snart 30 år senere. Og når det kommer til konsoll har kanskje halo mye bra med seg. Men skytinga og våpen feelen er fremdles overlegen i Golden Eye og Perfect Dark.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Halo, for min del en av de mest overvurderte spillseriene i spillhistorien og muligens grunnen til at vi har så mange sjelløse shooter-spill i dag. Enkelte foretrekker enkel, sjelløs action.

Hadde Halo på Xbox men fenget meg aldri. Jeg har ikke rørt Halo-serien siden.

Så ja, Bungie endret spillhistorien for alltid, til det verre.

Endret av Milarwen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her var det mye surmaga kommentarer. Halo 1 på originale Xbox er og blir en av mine største spillopplevelser. Å spille kampanjen i co-op split-screen var fantastisk. 

Uten suksessen til Halo hadde nok ikke Xbox eksistert i dag.

 

Endret av kilik
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hadde mange helt fantastiske timer i coop og 4 player split-screen i Halo på OG Xbox gitt, aldeles nydelig opplevelse :) Alltid vært fan av serien i grunn, selv om den har vært varierende. Siste spillet husker jeg faktisk knapt noen ting i fra. 

Når det er sagt, hype-toget rundt Halo 3 på Xbox 360 var en god tid! Det syns jeg var noe helt eget, og spillet syns jeg var meget underholdende det og! Xbox 360 altså..for en konsoll :wee:

Artikkelen får dermed Craig's seal of approval!

Screenshot of Craig The Brute from Halo Infinite

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Golden eye 64 nevnes bestandig i slike sammenhenger. MEN er det flere enn meg som spilte Turok: Rage Wars? For det var uten tvil det villeste og beste forst person skytespillet for 64 æraen! Både coop campaign og lokal team multiplayer! Hvis ikke noen i redaksjonen prøvde dette så anbefales det på det sterkeste!

Herregud som jeg ønsker med en remake av Rage Wars!

Lenke til kommentar
1 hour ago, LoveAss said:

Golden eye 64 nevnes bestandig i slike sammenhenger. MEN er det flere enn meg som spilte Turok: Rage Wars? For det var uten tvil det villeste og beste forst person skytespillet for 64 æraen! Både coop campaign og lokal team multiplayer! Hvis ikke noen i redaksjonen prøvde dette så anbefales det på det sterkeste!

Herregud som jeg ønsker med en remake av Rage Wars!

Aldri hørt om, spilte mye Turok 2. Cerebral bore!

Lenke til kommentar

Halo er fortsatt totalt sett helt fantastisk den dag i dag og fortsatt en uslått FPS-serie i sci-fi sjangeren med fantastisk soundtrack og sykt kul og gigantisk lore som strekker seg langt utenfor spillene. Turok er kjempekos det også, å spesielt Turok Evolution er nok favoritten min.

Spilte igjennom Half Life/Black Mesa for første gang i Januar faktisk siden en kompis giftet det til meg i bursdagsgave, å der snakker vi faenmeg søppelspill fra start til slutt. Dårlig gameplay, elendig story, patetisk fiendevariasjon, kjedelig soundtrack, elendig og dødskjedelig map design og det var generelt bare ett jævla ork å pine seg igjennom spillet da det ikke fantes noe positivt med det noe sted.

Etter jeg rundet det så konkluderte jeg med at kompisen som giftet meg spillet egentlig hater meg noe helt intenst og ville at jeg skulle lide mest mulig.

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...