Jump to content
Sign in to follow this  
Sonyyyy

Univerze Esport søker spillere i Valorant [Immortal]

Recommended Posts

Hei, vi i Univerze er ute etter spillere til vår Valorant satsing, laget blir å delta hovedsaklig i Univerzeligaen i første divisjon. Vi er ute etter spillere i immortal/radiant som har godt tid til å trene flere ganger i uken og er villig til å bruke tid på å bli bedre og kunne gi alt i hver kamp som blir spilt. For mer informasjon og henvendelser, ta kontakt med Univerze_zeem#2698 på discord eller via vår e-post som du finner på vår hovedside her inne. Mvh Sony

Se hele utlysningen på Gamer.no

Hei mitt navn er jan fredrik aka ICON jeg er en 16 år gammel gutt fra drammen som har drevet med esport siden jeg var 13 år jeg er ikke værdens beste med spill osv enda men jeg har lyst til og bli bedere og utvikle meg med et lag og bygge nye venskap osv

jeg har vert innom endel klubber tidligre og føler jeg har det som skal til for og være en god lag spiller.

jeg har hatt 1år pause fra esport ettersom jeg trengte og tenke på noe annet men er nå klar for og fortsette på eventyret

om intresert i meg hmu på discord: CORPSE#2311

Hei, mitt navn er Dan Vanja Paunic aka P4voo.

Jeg er 22 år, fyller 23 nå til sommeren, jeg har hatt 5000-6000 timer innenfor CSGO, jeg har spilt i en europeisk liga innenfor PUBG. Jeg ser etter ett lag som jeg kan bli med på, jeg spiller for det meste alt i Valorant, jeg er initiator, support og entry fragger. Her er discorden min Vanjo#0745