Gå til innhold

Preordre spill for levering via posten?


Anbefalte innlegg

Kjøpt lite spill siste året men den nærmeste mnd kommer det flere som jeg har lyst på.Spesielt RE Village vil jeg forhåndsbestille og her kommer problemet: Spillet har release fredag 7 mai så er vel ingen garanti for at spillet kommer i posten til den dagen aka må vente til over helgen.....noe som er uaktuelt.Noen som har gode erfaringer med noen butikker og levering på release dagen eller er dette ren bingo?Håper å slippe å reise til butikk den dagen men er kanskje eneste løsning.....kjøpe digitalt er uaktuelt.For dyrt og vil ha fysisk kopi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har veldig dårlig erfaring med PK så kjøper aldri nye spill fra dem hvis jeg vil ha det fort.Elkjøp varierer også veldig.
Synd at mange spill lanseres på en fredag,hadde vært mye bedre med tirsdag eller onsdag da sjansen for å få spillet dagen etter lansering da er høyere.

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan anbefale om en vil ha senest men oftest dager før release er gamezone, beste butikken på det området men synes de har priset seg litt for mye oppi Gucci klassen med en god del spill, men skulle du finne en «grei” pris får du det gjerne senest dagen før release er min erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...