Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Er vannskaden min feil?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg leier en bolig pr dags  dato som det har vært en del mangler og feil med. Nå har det oppstått et problem jeg anser som svært uheldig og behøver litt rådføring.

Når jeg flytta inn oppsto det en vannlekkasje fra vaskemaskin da husvert ikke satt vannslange rett i røret. Måten jeg  ble obs på hendelsen var at han nede kom løpende da vann kom fra taket til han. Vi fikk på slangen igjen. Tørka gulvet på badet mitt og Lena meg tbake for å avse hva som skjer nå. Ingen ting hendte videre med tanke på det jeg trodde ville være tilfelle <<at huseier gjør badegulv tett for eksempel>>,  jeg turte ikke da bruke dusjen v sidene av da den heller litt mot der skaden skjedde sist. Ønsker jo selvfølgelig ikke få noe skyld for eventuelle skader som kan oppstå, velger derfor kun bruke badekaret til dusj. Etter 10 mnd og en samtale med beboer som har bodd her jeg bor mene jeg må gå over med sleik på gulv etter bruk og legge håndduk på gulv for at det ikke skal sive utover gulv. Når jeg nevner det til huseier 10 mnd etter (tidligere beboer er hans sønn) ble han sint og sier det ikke stemmer og jeg skal slutte snakke med sønn ang bolig. Greit, men nå baller det på seg. Flere hendelser oppstår og huseier håndterer alt ned arroganse og null selvinnsikt. Detaljer kan jeg ikke gå inn på, men det viktigste kommer nå: i går skule jeg prøve dusjen, med null suksess. Opp av sluk kom det utallige insekter og mållj. Har brukt sluk til å helle ut vann fra trommel, dette har absolutt ikke skjedd før. Så i dag skulle jeg bade. Det gikk heller ikke bra. Eller selve badet gjorde det, men når jeg gikk ut, tørker meg og åpner sluk begynner det å sive vann ut av fugesprekkene på gulv ut av det innebygde karet. Hele gulvet fullt av vann. Kontakta huseier og det ble ikke godt mottatt. Han mener alt det skjedde fordi jeg ikke benytta dusjen. Og de deler rørganger skrev han til meg.

 

Noen her som har litt info på feltet eller erfaring?

Alt mottas med takk.

 

(har super innbo) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...