Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Helse og sykdom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 4/3/2021 at 6:33 PM, Abigor said:

For et grusomt kjedelig tema. Typisk skole. Tvilsomt at noen brenner for å snakke om det her.

 

On 4/3/2021 at 6:39 PM, vidor said:

Det er vel bare å lese Bibelen, Tanakh og Koreanen og så oppsummere. Evt prøve å finne noe om andre som har gjort det du kan låne litt av.

 

Hvorfor i all verden føler dere et behov for å delta i et skole- og leksehjelpforum hvis dere enten bare skal kommentere på hvor kjedelig emnet er, eller be vedkommende om å lese bøker på sammenlagt titusenvis av sider for å svare på et enkelt spørsmål?

Til OP: Mange sykehus har intern opplæring for sine arbeidstakere i forbindelse med hvordan ulike kulturer, religioner og trossamfunn betrakter moderne medisin. Noen av dem offentligjør kursmateriale. Jeg fant dette eksemplet i all hast: https://www.albertahealthservices.ca/assets/programs/ps-1026227-health-care-religious-beliefs.pdf

Et greit justert Google-søk gir også flere direkte kilder du kan lese på: Eksempel

Anbefaler at du overser de to surrehuene som kommenterte over her.

Endret av Aleks855
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Nei, men normalt så diskuteres det interessante eller kontroversielle ting i forumet religion. Jeg så at denne tråden sto ubesvart og tenkte å gi min mening om nettopp hvorfor den står ubesvart. Har sett en del debatter, podcaster og lignende om religion. Og forskjellen på syn på helse og sykdom i ulike religioner er aldri et tema. Heller ikke i diskusjonsforumet. Det er fullt lovlig å diskutere det, men ikke forvent mange svar!

Lenke til kommentar
Aleks855 skrev (19 timer siden):

 

 

Hvorfor i all verden føler dere et behov for å delta i et skole- og leksehjelpforum hvis dere enten bare skal kommentere på hvor kjedelig emnet er, eller be vedkommende om å lese bøker på sammenlagt titusenvis av sider for å svare på et enkelt spørsmål?

Til OP: Mange sykehus har intern opplæring for sine arbeidstakere i forbindelse med hvordan ulike kulturer, religioner og trossamfunn betrakter moderne medisin. Noen av dem offentligjør kursmateriale. Jeg fant dette eksemplet i all hast: https://www.albertahealthservices.ca/assets/programs/ps-1026227-health-care-religious-beliefs.pdf

Et greit justert Google-søk gir også flere direkte kilder du kan lese på: Eksempel

Anbefaler at du overser de to surrehuene som kommenterte over her.

Tusen takk!! Jeg satt å holdt på med oppgaven på nattevakt og googlet mye forskjellig, men kom selvfølgelig ikke på å se etter engelske tekster på dette! 
Igjen Tusen takk!

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...