Gå til innhold

Pågående forskning: Dette visste du neppe at eggeskall kan brukes til


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
21 hours ago, Simen1 said:

Dette er den andre annonsen fra eggprodusentene på få dager, skjult som redaksjonelt innhold. Når skal disse annonsene merkes for hva de er? Er dette en sak for PFU?

Dette fokuset på egg på denne tiden av året er visst en kampanje eggprodusentene har hatt gående siden førkristen tid...

Lenke til kommentar

Nå synes jeg du tillegger det mye mer "tradisjon" enn det egentlig er. Optiegg ble klekket ut for under et år siden.

Sitat

Optimal verdiøkning av egg (OPTIEgg-studien) 

Sitat

Rekruttering av deltakere vil starte oktober 2020. Prosjektet avsluttes våren 2021.

https://www.med.uio.no/imb/forskning/prosjekter/optiegg/

Og til sammenligning med høytiden som eggprodusentene har markedsført som sin: Hva tror du "fårikåldagen", "vaffeldagen" og alle de andre "matdagene" er for noe? - Markedsføring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
8 hours ago, Simen1 said:

Nå synes jeg du tillegger det mye mer "tradisjon" enn det egentlig er. Optiegg ble klekket ut for under et år siden.

https://www.med.uio.no/imb/forskning/prosjekter/optiegg/

Og til sammenligning med høytiden som eggprodusentene har markedsført som sin: Hva tror du "fårikåldagen", "vaffeldagen" og alle de andre "matdagene" er for noe? - Markedsføring.

Jeg regner med du vil vise deg like skeptisk til artikler som stiller norsk fiske i et positivt lys. Eller tran, for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
12 minutes ago, Simen1 said:

Jeg har aldri hørt at folk burde spise mer egg for helsas skyld. Folk burde spise mer fisk / tran, for helsas skyld. Egg og fisk er ikke sammenlignbart i helse-sammenheng.

Hva du har hørt/ikke hørt er vel ganske irrelevant hvis du ikke har ernæring som fagfelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...