Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[løst] Spørsmål om kjøp av konstruksjonsvirke hos Maxbo


Anbefalte innlegg

Nå som alt er i klikk & hent har jeg et spørsmål. Jeg skal ha to lengder á 185 cm med 48x197 konstruksjonsvirke. Vanligvis ville jeg dratt til nærmeste Maxbo og hentet men det går jo ikke lenger.

Bestiller jeg 4 løpemeter så får jeg en plank á 4 meter, ikke sant? Subsidiært kunne jeg valgt hele lengder a ~5 meter men det virker det ikke som det er så mange som har inne. 

 

image.thumb.png.10868a969b02c8630a0632c05876cb49.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • ilpostino endret tittelen til [løst] Spørsmål om kjøp av konstruksjonsvirke hos Maxbo
ilpostino skrev (38 minutter siden):

Det var vel egentlig dette jeg mistenkte men var litt usikker på. Varene ble hentet lørdag og jeg fikk nærmeste hele lengde som var lengre enn løpemetrene jeg hadde bestilt. 

regnet med det,hadde gjort det samme selv,jobber på sagbruk hvor vi plukker ordrer som skal ut til kunder,som går via f.eks maxbo,monter

Lenke til kommentar
kremt skrev (Akkurat nå):

Svært mye trelast leveres i lengder på 480 cm. Særlig gjelder dette terrassebord og K-virke.

men fotkapp pleier alltid og være dyrere,en når man kjøper fallende pakker,i hvertfall k virke,litt usikker nåre det gjelder terrassebord

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...