Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (14 timer siden):

Outriders er kun på xbox gamepass. Kommer ikke på pc gamepass. 😪 kan være greit å spesifisere. Også ulikt fra andre loot shoters så er ikke spillet live service. Alt innhold + fullt end game er der fra start.

Så gjenstår det bare å se om det er bra 😊

 

Har akkurat lastet det ned ti eksboksen (x). Skal gi det et forsøk :) ser jo litt bra ut

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (12 minutter siden):

Har akkurat lastet det ned ti eksboksen (x). Skal gi det et forsøk :) ser jo litt bra ut

Spilt litt på pc i kveld, men har dessverre vært litt server issues. blitt kasta ut 3-4 ganger og tar litt tid å komme inn igjen. 

Spillet er ganske kult. Artig action og liker at man blir premiert for aggressiv spilling. Også kult at man bare et par blå items med mods kan lage små mini builds selv early game.  

Spillet flyter vesentlig bedre enn i demoen også siden DLSS er på plass.

På det negative så er det ikke helt AAA kvalitet. litt blanda voice acting og manus, men verden er kul og historien spennende nok så langt. Gleder meg til mer :) 

Lenke til kommentar

Har allerede bestill White Snow Edition til Nier:Replicant (1666 kroner hehe) og de er det eneste spillet på listen jeg gleder meg til i skrivende stund. Er spillet bare halvparten så bra som Automata så har jeg, med stor sannsynlighet, årets spill. Men mange sier spillet er bedre enn Automata men lurer på om det i det hele tatt er mulig =D

Lenke til kommentar
On 4/4/2021 at 8:59 PM, Chaos_Niddhogg said:

Har allerede bestill White Snow Edition til Nier:Replicant (1666 kroner hehe) og de er det eneste spillet på listen jeg gleder meg til i skrivende stund. Er spillet bare halvparten så bra som Automata så har jeg, med stor sannsynlighet, årets spill. Men mange sier spillet er bedre enn Automata men lurer på om det i det hele tatt er mulig =D

Eg var ein av dei få som både spelte og likte Nier då det kom, og fann Automata noko skuffande. Ingenting var heilt på det nivået det første spelet hamra fast. Spelte gjennom originalent igjen for nokre veker sidan i påvente av Replicant og kan ganske skråsikkert konstatere at det framleis er eit mykje betre spel.

Litt nervøs må eg likevel innrømme å vere, sidan det no er Replicant-versjonen vi får, medan det var Gestalt som blei lansert her i si tid. Det var noko heilt eige å spele ein far som prøvar å redde dottera si, og skodespelet var heilt suverent. Blir spanande å sjå om den gneisten er like kraftig når det no er ein bror og søster-duo vi har med å gjere.

Lenke til kommentar

Hører en del forkjellige meninger om dette, så må nok lage mine egene meninger når den tid kommer. Men med slike kommentarer som din (takk for svar forresten) så blir jeg mer hypet,da. Helle ebnsin på bålet ;)

Når det angår Replicant vs Gestalt argumentet må jeg si meg noe uaneig. Det er jo Yokos originale visjon for det første, men også, hvorfor skulle det være mindre vekt på en bror som redder sin lillesøster enn en far redde sin datter? Ser på det som et stusselig argument, altså.

Men, men. Gkeder meg sykt uansett =) Og GEstalt DLC kan jo komme for de som "må" ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...