Jump to content
Gamer.no turneringsrobot

Einherjar Esport Coaches mot TietoEVRY Molde - Gamer.no

Recommended Posts

Galobus skrev (42 minutter siden):

Heisann, vi glemte oss litt ut her og samtlige av oss er på påskeferie. Har dere mulighet til å utsette? 😊

Hei

Vi holder på å diskutere dette innad i laget nå, mens vi leser gjennom reglene for hvordan en slik utsettelse vil foregå. Det ser ut til at vi da eventuelt må spille kampen før neste serierunde som er 4. april. Noe som betyr at vi da må spille iløpet av påskeuken uansett, og det kan bli vanskelig for mange av oss. Det beste for oss er helt klart å spille kampen som avtalt.

Edited by [ab3]Ole
skrivefeil

Heisann, jamfør mailen som ble sendt ut for 3 dager siden så har jeg forstått det slik at kampen må spilles før siste uken med spill(serierunde) , dvs før 2. Mai.

Har full forståelse for om det ikke går for dere og setter pris på at dere vurderer det!

Jeg holder på å kontakte trenerne for å høre om vi kan ordne med lag, men det ser mørkt ut.

Galobus skrev (21 minutter siden):

Heisann, jamfør mailen som ble sendt ut for 3 dager siden så har jeg forstått det slik at kampen må spilles før siste uken med spill(serierunde) , dvs før 2. Mai.

Har full forståelse for om det ikke går for dere og setter pris på at dere vurderer det!

Jeg holder på å kontakte trenerne for å høre om vi kan ordne med lag, men det ser mørkt ut.

Ah ja det stemmer vel det at reglene for bedriftsligaen er litt annerledes enn den vanlige "telialigaen", og at vi derfor ikke trenger å spille i påskeuken. 

Det er desverre vanskelig å presse cs inn i familiekalenderen, og vi har alle satt av hele denne kvelden til denne kampen. Hadde dere meldt fra tidligere kunne vi kanskje utsatt. Ifølge reglene skal forespørsel om endring av tidspunkt foreligge senest tre timer før kampstart. 

Den er grei, har full forståelse for det.

Har fått ordnet til en lineup så vi kan stille med lag. Men da er den ene lagkameratene ikke trener i Einherjar, har fremdeles 4/5 som er trener i laget så er innenforbi grensa. 😊

Vi er ikke klar til map bans før 1830 så dere vet om det.