Gå til innhold

Noen som har erfaring med skjeggfarge?


Anbefalte innlegg

Hei! Har nå anlagt et medium stort helskjegg. Har hatt helskjegg i mange år men mye kortere enn nå. Da det var kortere så skjegget både tettere og mørkere ut. Nå som det har blitt lenger har det blitt ganske lyst, nesten rødoransj i dagslys. Det er noe jeg ikke er så fornøyd med. I og med at jeg har brukt mange tusen kroner hos barberer for å anlegge dette skjegget så synes jeg det er trist å måtte fjerne det. Synes også at skjegget passer ansiktsformen min, i allefall hvis det så tettere og mørkere ut.

Vurder nå å bestille denne https://lyko.com/no/just-for-men/just-for-men-skaggfarg-dark-brown-m-45?gclid=Cj0KCQjw0oCDBhCPARIsAII3C_H1lu5StWhnT78Fvw3ymBV9iX3MaEVdoLZsqqSU2oVXrdKiLvEJv6oaArxGEALw_wcB

Har noen prøvd den? Eventuelt en bedre en? Som sagt så må det kunne påføres ganske mye skjegg. Har en blanding av brunt og mørkeblondt hår på hodet. Skader ikke å prøve produktet bare jeg er sikker på at skjegget ikke vil se helt rart ut. Det viktigste er å få skjult rødskjæret og få det noe mørkere.

Et lite spørsmål til til de som har anlagt skjegg. Er det normalt å miste ganske mange skjeggstrå hver dag når man grer skjegget, når skjegget har begynt å få litt lengde? Passer på at jeg ikke lugger for mye når jeg grer men mange hår sitter helt løst. Redd for at skjegget skal bli veldig tynt etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Dette ser ut til å være akkurat hva forfengelige kvinner trenger for å farge ettervekst (på hodet).

Det finnes "root concealer" i spray eller mascaraform, men disse gir ikke noen varig farge. 

Et billigere alternativ kan være å blande hårgele med aktivt kull. Gir nok heller ikke noen varig farge. Det selges aktivt kull i pulverform hos Europris. Hårgele kan også blandes med instant coffee, men det kan muligens merkes en kaffelukt da. Slikt vil gå ut under bading, og kanskje man blir beskyldt for å forurense svømmebassenget. Hvis det skulle ende ekstremt mye aktivt kull i vannet der.

Hvem kommer til å lete høyt og lavt etter skjeggproduker heretter? Jo, jeg. Men over tid kan kanskje denne skjeggfargen slite på håret, sånn at det likevel er best å sminke håret i stedet for å farge det. Eller man blir tøff nok til å gå ut med sitt naturlige utseende. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...