Gå til innhold

Nasjonalt kontrollsenter for innreisende


Gjest 285b4...31d

Anbefalte innlegg

Gjest 285b4...31d

Heisann!

Jeg er for tiden i arbeid ved et lokalt coronavaksinesenter i en bydel i Oslo. Arbeidet som gjøres her innebærer telefonoppringninger til innbyggere, basert på prioriteringsrekkefølgen for vaksinasjon, og ikke minst å besvare telefoner tilknyttet spørsmål om vaksine, karantene, isolasjon og mye mer. 

Nå har jeg fått øynene opp for det nye kontrollsenteret for innreisende, og lurer egentlig på om noen vet hvordan man eventuelt kan søke jobb her? Arbeidsoppgavene høres spennende og svært viktige ut, og noe jeg virkelig har lyst til å bidra med.

 

Tusen takk :)

Anonymous poster hash: 285b4...31d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det holder til i Tønsberg tror de bruker helfo sine ansatte. 

Sitat

Organisering

Helsedirektoratet har det koordinerende ansvar for kontrollsenteret. Senteret etableres ved Helfo servicetjenestesenter i Tønsberg.

Ved oppstart vil kontrollsenteret ha 20 veiledere med kompetanse i polsk, russisk, litauisk og rumensk. Bemanningen økes fortløpende i ukene fremover til 50-100 veiledere avhengig av behov.

Kontrollsenteret starter opp 15. februar og i skal i første omgang være i drift ut juni 2021.

https://www.helsedirektoratet.no/nyheter/oppretter-nasjonalt-kontrollsenter-for-oppfolging-av-innreisende

https://www.helfo.no/om-helfo/Jobb-i-Helfo/ledig-stilling

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Gjest 285b4...31d skrev (35 minutter siden):

Heisann!

Jeg er for tiden i arbeid ved et lokalt coronavaksinesenter i en bydel i Oslo. Arbeidet som gjøres her innebærer telefonoppringninger til innbyggere, basert på prioriteringsrekkefølgen for vaksinasjon, og ikke minst å besvare telefoner tilknyttet spørsmål om vaksine, karantene, isolasjon og mye mer.

Det høres ut som en kortvarig jobb. Finn deg noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...