Gå til innhold

Meldinger forsvinner på iPhone SE + manglende varsler


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt android de siste årene og prøver meg på iPhone igjen (SE 2020).

Opplever at meldingene i innboksen slettes, kan søke opp avsender og se dem igjen, men de ligger altså ikke i innboksen. Har restartet telefonen, skrudd av og på iMessage (har den av nå), gjort alt Google mener jeg skal gjøre.

Jeg mottar heller ikke varsler på enkelte apper (Vipps, Meldeboka), selv om alt står riktig i innstillinger.

Kjenner jeg angrer meg mer og mer på at jeg gikk over til iPhone og hater virkelig telefonen min, men har ikke råd til ny (min Samsung ramla i vaskebøtta og virker ikke).

Noen som kan hjelpe? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge går det før de «slettes»? En kan velge hvor lenge det går før de auto slettes i innstillinger->meldinger. Tror dog default er at de ikke skal slettes, men det er verdt en sjekk. Du har ikke valgt noe tredjeparts app for meldinger vel?

har du på noe strøm- eller datasparing? «Ikke forstyrr»? Det er generelt mye mindre notifikasjons problem og bugs i iOS og apps kjørende på iOS så det er trolig feil med noe annet. Bugs kan såklart forekomme her også, men ville letet litt etter oppsettfeil eller slike ting som nevnt over først. Du har oppdatert iOS og apps også regner jeg med? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...