Gå til innhold

Mortal Online (1 og 2)


Anbefalte innlegg

Jeg var en av dem som lot meg imponere over Starvaults MMOfilosofi og kjøpte Mortal Online i en slangs beta/"ea" for å spille i beta. Spillet beit over for mye og ble en slags alt og ingenting hvor spillerene måtte finne ut av hvordan alt i spillet funket selv. Da mistet jeg interessen før spillet var i prod. Er det noen spilte spillet i prod og husker hva spilleopplevelsen var, hvor lenge det var før det ble stenget ned og hva som tilslutt tok det?

Nå er den endel hype rundt Mortal Online 2, og det er vanskelig å ikke la seg imponere over grafikken og over hvor fort Star Vault jobber med oppdateringer og å levere på sin nok en gang vanvittige ambisjon. Jeg ser at YouTube-kanalen ESO prøver å fylle behovet som nok en gang er der med behov for brukeropplæring. Jeg har lagt MMOsjangeren på hylla for svært mange år siden, og PvP FFA frister ikke en som bare vil da det rolig og fint i spillet, selvom jeg likte PvP i MMO når jeg holdt på. Men er det noen der ute som har prøvd det og har noen erfaringer med det? Mulig å holde seg på tutorial island hele spillet spillet for å drive med crafting og PvE? 😉

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...