Gå til innhold

Ghost of Tsushima blir film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye Hollywood whitewashing får vi her mon tro?

Noen som vil vedde på at at et par av hovedrollene vil være hvite skuespillere? Og en mørkhudet slik at de kan si de har brukt et "mangfold" av skuespillere selv om det ikke vil passe inn i historien/tidsepoken? Faren for at asiatiske skuespillere nok en gang blir oversett er nok stor også her.

Lenke til kommentar

Forsiktig optimist. John wick er dritbra, ghost of tsushima har jeg ikke fått spilt enda men rapportene sier det er dritbra. Witcher har bevist at det går ann å lage film/serier basert på spill, selv om det er nok av eksempler på det motsatte.

Til de av dere som har spilt det, tror dere man klarer å få med seg det viktigste av historien i løpet av en film på 2-3 timer?

Lenke til kommentar
TuxRacer skrev (6 timer siden):

Forsiktig optimist. John wick er dritbra, ghost of tsushima har jeg ikke fått spilt enda men rapportene sier det er dritbra. Witcher har bevist at det går ann å lage film/serier basert på spill, selv om det er nok av eksempler på det motsatte.

Til de av dere som har spilt det, tror dere man klarer å få med seg det viktigste av historien i løpet av en film på 2-3 timer?

Tror ikke selve problemet blir historien for den er ganske enkel. Tsushima blir invadert av mongolia i 1274. Største utfordringen blir vel å finne noen som kan spille Jin Sakai. Han må være troverdig og såpass flink at det gir mening at han kan herje med hele mongolske hæren som han gjør i spillet :) Men der er vel John Wick regissøren perfekt. Keanu måtte jo gå gjennom knallhard trening for å spille John Wick. Hvis dem gjør noe tilsvarende her så kan det bli bra. 

Jeg håper dem velger hovedpersonen fra The Swordsman, det mest imponerende jeg har sett på film ihvertfall.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...