Jump to content
Gamer.no turneringsrobot

Vevstua Hyper-Threaders mot Story House Egmont - Gamer.no

Recommended Posts

Hei Vevstua!

To spørsmål:

1) Vi lurer på hva dere tenker om spill i påsken? Vi er hvert fall med på å spille da!

Men akkurat onsdagen er litt vrien for laget vårt. Så jeg har foreslått torsdagen som nytt tidspunkt, men andre dager skal også gå ganske fint, både senere og tidligere i påskeuken skal gå bra, utenom onsdag. Legg meg gjerne til på Discord, så kan vi diskutere litt mer om nødvendig. Profilene mine finner dere her: https://www.gamer.no/brukere/tsp/48

2) Vi håper det er greit for dere at en spectator kommer inn i kampen og streamer til Twitch! Det gjøres bare for moro av noen venner, som også kommenterer - eller hvert fall prater fritt. Det kan legges inn ekstra delay i streamen osv. om dere vil det. Vi hører ikke på kommenteringen selv hvert fall. Ikke at jeg tror det ville vært til stor hjelp uansett ;D

Ekstra moro er det om en eller flere av dere har lyst til å stille opp til "post match interviews" etter kampen! ;D

Edited by TSP

Hei! Vi kan søndag, mandag eller tirsdag. Søndag er å foretrekke ;) om mulig. Helt greit med stream! Vi finner sikkert også noen (en eller flere) som stiller til post intervju :)  Det blir bra! 

bergums skrev (13 minutter siden):

Hei! Vi kan søndag, mandag eller tirsdag. Søndag er å foretrekke ;) om mulig. Helt greit med stream! Vi finner sikkert også noen (en eller flere) som stiller til post intervju :)  Det blir bra! 

Så bra!

Søndag er et lovende alternativ akkurat nå hvert fall! Jeg vet ikke om dere tenkte kveld eller tidligere på dagen, men jeg foreslo nå i hvert fall klokken 20:30, så får vi flytta kampdatoen frem i tid allerede nå, også kan vi evt. justere litt, om mulig, når vi nærmer oss. 

Legg meg gjerne til på Discord, så kan vi jo evt. diskutere nærmere. Profiler: https://www.gamer.no/brukere/tsp/48

Håper dere er klar for kamp i kveld, vi gleder oss!

Planen er at det blir stream her: https://www.twitch.tv/hennihus

Den/de av dere som evt. vil stille opp på et uformelt intervju i etterkant må gjerne legge meg til på Discord, helst før kampen. Så blir det lettere å ta de praktiske kamptingene der også.

Lykke til!

Edited by TSP

Espen_1080 skrev (1 time siden):

Vi er klare 👌

Så bra! Vi har en liten pause nå før kampstart. Kunne en av dere lagt meg til på discord? Så blir det litt lettere å kommunisere tror jeg. 

Edited by TSP