Gå til innhold

DanaLock V3 BT Homekit problemer.


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp montert min første DanaLock V3, det gikk fint å installere , og alt passer perfekt til min dør.

 

Men, den klarer ikke å låse opp eller å låse. 
Dersom jeg montere den i låst dør, så klarer den  å låse opp, men ikke låse, og motsatt om jeg montere den i ulåst dør.

 

Jeg kan lett vri videre med hånden selv. 
Det er også mange rotasjonen å gå på, til den stopper.

Det virker som jeg trenger en form for kalibrering, og når jeg sjekker alle hjelpe videoer så vides det til kalibrerings muligheter i App. 
Men dagens versjon av DanaLock appen har ingenting av dette, den har bare lås/ lås opp. 

Har DanaLock V3 Homekit BT versjonen (iphone / iOS)

Noen ideer? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Hei dere,
 

Litt gammel tråd dette, men relevant for problemer med HomeKit eller Home appen.

Når jeg er hjemme, så får jeg opp statusen bra og at låsen er koblet mot Danalock appen. Mens i Home appen så står den med Oppdaterer, og så vises det Ingen svar. Når jeg har stått nærmere døren så har endelig Home også forstått at den er tilkoblet.

Så, jeg skjønner ikke riktig hvordan det fungerer. Jeg tenkte at det er Danalock app som er mest fintfølende og krever å stå nærme for blåtannkobling, men når låsen er oppe å går burde den ikke være koblet til wifi også med HomeKit etc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...