Gå til innhold

Fuck! Ny adresse hos Jetcarrier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sendte ut mail om dette til alle kunder for flere måneder siden, det er ingenting på nåværende adresse. Enten går det i retur eller så får nåværende innehaver av adressen  gratis ting.

Send mail til jetcarrier og spør, samt til avsender for å se om de kan omdirigere pakken.

Lenke til kommentar
Nwader skrev (18 minutter siden):

De sendte ut mail om dette til alle kunder for flere måneder siden, det er ingenting på nåværende adresse. Enten går det i retur eller så får nåværende innehaver av adressen  gratis ting.

Send mail til jetcarrier og spør, samt til avsender for å se om de kan omdirigere pakken.

Jeg må bli flinkere til å lese mailer ser jeg, det meste regner jeg som reklame 😂

Har sendt mail til Jetcarrier og eBay selgeren skulle prøve å endre adresse, det var visst ikke lov ifølge eBay å gjøre det, å ikke kunne de kansellere ordren pga de var redd for dårlige tilbakemeldinger, forstå det den som kan.

Men de skulle se om de ikke fikk satt på en ny adresse lapp, så vi får se da.

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterer denne tråden jeg, slik at det er hjelp å få om noen andre "luringer" sånn som meg, gjør samme blunder :dribble:

Kontaktet Jetcarrier, det var ikke så mye annet de kunne gjøre enn at jeg måtte ta kontakt med selger, noe jeg gjorde og de skulle sette på ny adresse etikett til Delaware.

Fikk sporing etter noen dager og den viser at pakken er på vei til gammel adresse i New Jersey :wallbash: kontaktet selger igjen og de hadde visst glemt å bruke de nye lappene, men selger skulle kontakte Fedex å omdirigere pakken til Delaware, så får vi se da.

Regner med det løser seg til slutt, det gjør det alltid for snille gutter :fun::lol:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...