Gå til innhold

Disco Elysium: The Final Cut blir ikke lagt ut for salg i Australia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
21 minutes ago, Peteguy said:

Gleder med til å endelig få spilt dette. Noen som har spilt det ferdig på PC som vil dele sine tanker rundt hvor brukervennlig dette blir på PS? Eller om dette bør spilles på PC?

Det er jo ingenting i spillet som trenger raske reflekser i alle fall, så bør vel fungere greit med håndkontroller, selv om å bare peke og klikke med musa selvsagt vil være enklere. Fantastisk spill forøvrig, som alle må spille. (Med mindre de hater å lese) Skandale at Gamer aldri anmeldte spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Peteguy said:

Gleder med til å endelig få spilt dette. Noen som har spilt det ferdig på PC som vil dele sine tanker rundt hvor brukervennlig dette blir på PS? Eller om dette bør spilles på PC?

Det er et pek, klikk og les spill så platformen burde ikke spille noen rolle.

Det er et ganske bra spill hvis du liker å lese mye tekst, men så fantastisk som noen vil ha det til er det ikke.

Klarer ikke helt å se hva det er som skulle tilsi at Australia skal forby dette, men det skyldes kanskje hvordan det fremstiller bruk av alkohol og narkotika.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sturla skrev (21 timer siden):

50-tallet telegraferer, de vil ha sensuren sin tilbake igjen 😁

Disco Elysium er det beste spillet jeg har spilt på lenge. Discworld for voksne.

Jeg vil jo si at Discworld er Discworld for voksen. Selv bøkene skrevet for Young Adults underholder meg som voksen. Men jeg kan være med på at Disco Elysium har noe av den samme vibbene...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...