Gå til innhold

Den neste Cyberpunk 2077-patchen endrer kjøringen og politi-oppførselen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som jeg må vente litt til med å spille ...

GOG (som er eid av CDPR) sendte ut personalisert tilbud på -20% rabatt på Cyberpunk 2077 hvor de nevner;

A new patch is coming soon
Patch 1.2 will include numerous
overall quality improvements and fixes
Endret av vidor
Lenke til kommentar

Comma Chameleon – 12 timer siden

Skjønner ikke negativiteten. Flott at ting kommer. Gleder meg til å kunne spille dette selv etterhvert.

"flott at ting kommer" til et lansert spill de tar betalt for? Det er jaggu på tide med en skjerpings i bransjen. Det er ikke for mye forlangt å få et ferdig utviklet spill når man kjøper det, og ikke kun en pre alphabeta versjon som blir fikset over flere år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du holder deg til det som er scriptet og inni boblen av det de har lagt opp til i story er det vel akkurat bra nok 1.2 patchen, men spillet er rushet ut på markedet alt for tidlig, og jeg tror ikke de kommer til å legge årevis med utvikling til å fikse det etter visjonen. Litt til burde de vel legge i det. Enten sparer de kruttet til en senere patch som ruller ut ting de ikke fikk helt ferdig til 1.2 patchen eller så har de allerede begynt å fase ut utviklingen. Spillet har falt litt i samme fellen som Fallout 76, og det gjør meg spent på hva som skjer videre med et relativt lite studio som har satset veldig stort.

Lenke til kommentar
vidor skrev (7 minutter siden):

Hvis du holder deg til det som er scriptet og inni boblen av det de har lagt opp til i story er det vel akkurat bra nok 1.2 patchen, men spillet er rushet ut på markedet alt for tidlig, og jeg tror ikke de kommer til å legge årevis med utvikling til å fikse det etter visjonen. Litt til burde de vel legge i det. Enten sparer de kruttet til en senere patch som ruller ut ting de ikke fikk helt ferdig til 1.2 patchen eller så har de allerede begynt å fase ut utviklingen. Spillet har falt litt i samme fellen som Fallout 76, og det gjør meg spent på hva som skjer videre med et relativt lite studio som har satset veldig stort.

CDPR har ikke akkurat hatt det lett for tiden med hackingen av serveren deres hvor de stjal og slettet alle kildekodene de hadde der, de hadde selvfølgelig backup men likevel en prosess som satte ting på vent, videre har ikke Polen akkurat hatt en good time med covid månedene etter release av CP2077. Så jeg tror en må ha litt is i magen før en begynner å spekulere i om de har begynt å fase ut utviklingen :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Joda, det er en fair grunn til forsinkelser, og med tanke på hva de har fått til før kan man jo tillate seg å være positiv også. "Greit nok" om noen har som mål å rappe kildekoden, men det å slette den er unødvendig. Kan jo også være at de har i verste fall har staget dette etter råd fra noen hårete PR-folk for å kjøpe seg goodwill. Det står jo om ryktet til CDPR og om folk vil støtte dem framover.

Lenke til kommentar
vidor skrev (2 minutter siden):

Joda, det er en fair grunn til forsinkelser, og med tanke på hva de har fått til før kan man jo tillate seg å være positiv også. "Greit nok" om noen har som mål å rappe kildekoden, men det å slette den er unødvendig. Kan jo også være at de har i verste fall har staget dette etter råd fra noen hårete PR-folk for å kjøpe seg goodwill. Det står jo om ryktet til CDPR og om folk vil støtte dem framover.

Tja, alle kildekodene deres er jo faktisk er på avveie og blitt solgt for ganske mye penger https://arstechnica.com/gaming/2021/02/cd-projekt-red-source-code-reportedly-sells-for-millions-in-dark-web-auction/

Så for meg blir dette litt for konspiratorisk for meg til å begynne å spekulere i om det er noe CDPR har staget

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (16 timer siden):

Skjønner ikke negativiteten. Flott at ting kommer. Gleder meg til å kunne spille dette selv etterhvert. 

Folk er negative fordi andre folk på internett har tutet ørene deres ned med hvor fantastisk cyberpunk kom til å være, og hvor fantastiske cd project red er fordi de lagde ett bra spill før. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...