Gå til innhold

Activision Blizzard permitterer flere ansatte – samtidig tar sjefen ut milliardbonus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Donkey Kong skrev (4 minutter siden):

" I tillegg skal samtlige ha mottatt et gavekort på 200 dollar"

Jeg har en god og en dårlig nyhet. Den dårlige er at du mister jobben. Den gode...

"Du mister levebrødet, men her er noen kronasjer slik at du kan kjøpe noen skins og emotes som du har lagd og som du kan bruke når du sitter hjemme uten jobb."

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bra at spill har blitt dyrere da, så mer penger kan gå til milliardene.  

Husk at hver gang dere sier $60 ikke er nok for et AAA spill.  Sier dere jeg elsker milliardær overklassen,  la meg bruke noen 100kr ekstra av min månedslønn på 20-40 00kr så milliardærene kan få 45 000kr i sekundet i stedet for den stakkarslige 40 000kr i sekundet . Vi vet alle de de fortjener de ekstra 5000 i sekundet. For de jobber jo så mye hardere enn oss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (1 minutt siden):

Bra at spill har blitt dyrere da, så mer penger kan gå til milliardene.  

Husk at hver gang dere sier $60 ikke er nok for et AAA spill.  Sier dere jeg elsker milliardær overklassen,  la meg bruke noen 100kr ekstra av min månedslønn på 20-40 00kr så milliardærene kan få 45 000kr i sekundet i stedet for den stakkarslige 40 000kr i sekundet . Vi vet alle de de fortjener de ekstra 5000 i sekundet. For de jobber jo så mye hardere enn oss.

Du vil vel ikke at stakkars Bobby må droppe å kjøpe den tredje yachten??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Thomas_H said:

Du vil vel ikke at stakkars Bobby må droppe å kjøpe den tredje yachten??

Nei, han og Bazos sliter virkelig,  så mye sliter de at de kan bare betale sine arbeidere absolutt minimum (eller i Bazos tilfelle under minimum) han stakkars Bazos har bare økt sin personlige formue med 850 milliarder kr under pandemien. 

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Nstin skrev (3 timer siden):

Hadde ikke spillene demmes vært så bra så hadde jeg nok boycottet de. 

Det er jo kanskje verdt å tenke på hva en boycott egentlig ville ha gjort også. "Vi taper penger, nå må vi sparke ansatte slik at vi slipper å ta ut mindre bonus". Ville fort ha gått mot sin hensikt...

Gunfreak skrev (1 time siden):

Nei, han of Bazos sliter virkelig,  så mye sliter de at de kan bare betale sine arbeidere absolutt minimum (eller i Bazos tilfelle under minimum) han stakkars Bazos har bare økt sin personlige formue med 850 milliarder kr under pandemien. 

Herregud, dette er jo fryktelig! Vet du om at har en GoFundMe side vi kan donere på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dessverre ikke bare USA som er alene om det selv om vi skulle ønske å tro noe annet.

Til tross for hvor mange ting Norge gjør bedre så er ikke vi fri for slikt heller.

Har vært vitne til veldig egoistisk oppførsel av sjefer eller daglige ledere her også.

USA er selvfølgelig verst på dette og har langt større saker om dette. Men det skjer her også, bare sjeldnere og i mindre grad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
23 minutes ago, Optimus_Bull said:

Er dessverre ikke bare USA som er alene om det selv om vi skulle ønske å tro noe annet.

Til tross for hvor mange ting Norge gjør bedre så er ikke vi fri for slikt heller.

Har vært vitne til veldig egoistisk oppførsel av sjefer eller daglige ledere her også.

USA er selvfølgelig verst på dette og har langt større saker om dette. Men det skjer her også, bare sjeldnere og i mindre grad.

Det var jo nylig en artikkel på NRK at bare USA er verre enn Norge i vesten på hvor mye penger går i lomma til de rikeste vs vanlige folk, var snakk om at av 5kr gikk 4 av de til de rikeste og vi vanlige får 1. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...