Gå til innhold

Sony gir bort Horizon Zero Dawn og ni andre spill den neste måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vovivufu skrev (På 18.3.2021 den 4.38):

Jeg anbefaler The Witness

Kjekt spill men jeg blir fysisk kvalm av å spille det så kan kunne spille i små doser om gangen. Vet ikke om det er noe med grafikken eller FPS. Rart det der men har merket det på noen andre spill også før uten at jeg husker hvilke.  Veldig rart hvertfall. 
 

Endret av Hårek
Fjerner spam fra sitat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
YadaYada skrev (8 timer siden):

Kan det være FOV som gjør det? Fins sikkert console commands du kan bruke til å teste med. Kjedelig om du ikke kan spille enkelte spill pga motion sickness.

Kan være medvirkende men tror den typen grafikk er hovedsaken. Husker jeg fikk det av et annet spill også med lignende tegneseriegrafikk, Rime heter det. 
Det er ikke sånn at jeg blir veldig uvel, bare et ubehag og litt småkvalm som gjør at jeg mister lysten på å spille de.
Det samme med Cel-shading grafikk, men den grafikkstilen hater jeg fra før så det er ingen problem :) 
Jeg er nok litt grafikkhore også 😛

Spiller kun på PS5/Series X så console commands utgår.

Endret av Ghost pirate LeChuck
typo
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (2 timer siden):

Og her var det snakk om gratis, ikke stjele. Disse spillene er gratis for alle var poenget mitt som du så pent hoppet over.

Ok; hvor kan man lovlig laste ned hzd for ps4/5 via torrent?

Endret av KriZZ
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (På 18.3.2021 den 16.24):

Kan være medvirkende men tror den typen grafikk er hovedsaken. Husker jeg fikk det av et annet spill også med lignende tegneseriegrafikk, Rime heter det. 
Det er ikke sånn at jeg blir veldig uvel, bare et ubehag og litt småkvalm som gjør at jeg mister lysten på å spille de.
Det samme med Cel-shading grafikk, men den grafikkstilen hater jeg fra før så det er ingen problem :) 
Jeg er nok litt grafikkhore også 😛

Spiller kun på PS5/Series X så console commands utgår.

Jeg har samme problem med FOV på Destiny 2. Helt jævlig. Hørte rykter om at de skulle oppdatere så det gikk an å endre FOV på konsoll, bare så synd det kommer 4 år for seint.

Lenke til kommentar
Gravitass skrev (18 timer siden):

Jeg har samme problem med FOV på Destiny 2. Helt jævlig. Hørte rykter om at de skulle oppdatere så det gikk an å endre FOV på konsoll, bare så synd det kommer 4 år for seint.

Destiny har jeg ingen problemer med. har spillt det i ca 1500 timer på PS4. Det har også normal grafikk heldigvis. 

PS! jeg har Destiny 2 på PS5 og Seriex X og det går an å forandre FOV, den oppdateringen kom når Next gen patchen kom, som også gir  økt FPS.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...