Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Verdivurdering dekk og felg


oddeh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan komme med en lite kvalifisert gjetning. 8-9-10 000,-? Kommer vel litt an på hvor salgbare de er mtp innpress osv. Men om de er fine på alskens VAG burde de vel vel være ganske salgbare. Vet ingenting om hvor attraktive disse felgene er (annet enn at det sikkert er bra kvalitet mtp original).

Lenke til kommentar

Til Passat? Siden alt er helt nytt,  kurant dekkmerke og originale(?) Volkswagen felger bør du kunne få litt for dem, men er en fordel om de kan passe på flere VW-modeller med tanke på innpress/ET og dekkdimensjon.

Selv fikk jeg 9.000,- for 4 løse nye dekk (19" Pirelli) for mange år siden, men antar jeg var heldig. Men 10.000,- bør være minimum, bare dekkene koster nok rundt 9-10.000,-. Et sted mellom 10 - 15.000,- er kanskje oppnåelig, men mulig de må ligge litt på finn.no for å treffe den rette kjøperen. Husk mange gode bilder og mest mulig informasjon.

Lenke til kommentar
liehen skrev (5 timer siden):

Til Passat? Siden alt er helt nytt,  kurant dekkmerke og originale(?) Volkswagen felger bør du kunne få litt for dem, men er en fordel om de kan passe på flere VW-modeller med tanke på innpress/ET og dekkdimensjon.

Tilhører en Passat ja, men den skal passe mange andre nyere modeller fra VW (pluss andre merker, men VW-logo gjør det nok ikke så interessant). Regner med de er originale ettersom de fulgte med bilen via forhandler.

Lenke til kommentar
16 hours ago, oddeh said:

Tilhører en Passat ja, men den skal passe mange andre nyere modeller fra VW (pluss andre merker, men VW-logo gjør det nok ikke så interessant). Regner med de er originale ettersom de fulgte med bilen via forhandler.

Ja, da er de originale og koster nok en del nye. Senterkoppen kan nok enkelt byttes ut med noe annet. Selv bruker jeg samme senterkopp på sommer- og vinterfelger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...