Gå til innhold

Varslingstråd for grafikkort som er tilgjengelig for bestilling (les første post)


Melding lagt til av Uderzo

Tråden skal kun brukes til varsling om tilgjengelige kort. Generelle diskusjoner kan tas i mer egnede tråder.
Vennligst les førstepost om hva hensikten med tråden er. 

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Dragonlove said:

De var tilgjengelig for kjøp? Og hvilke kort til hvilken priser?

Les hva jeg skriver. Jeg har aldri sagt at de var tilgjengelig for kjøp men at de kom inn med svært gode priser og forsvant før jeg rakk å se om de ble lagt ut for salg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, Dragonlove said:

Da er det nok kort som skal i ferdig bygde maskiner, hva er poenget med å varsle om det?

Jeg varslet da ikke? Jeg spurte om noen hadde sett om de ble tilgjengelig for bestilling. Jeg følger ikke med 24/7 og så bare at de ble "borte".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Dragonlove said:

Har du lest overskriften i tråden?

Ja, men det er første post og ikke overskriften som spesifiserer at man ikke skal stille spørsmål. Ergo feil tråd ;) Moderator kan slette dette.

Men selv om første post beskriver at man ikke skal diskutere, snakke om kort, priser osv. så gjør likevel folk det og derfor tenkte jeg at det var åpent for å stille spørsmål om noen hadde fått med seg kortet for salg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (3 minutter siden):

Ja, men det er første post og ikke overskriften som spesifiserer at man ikke skal stille spørsmål. Ergo feil tråd ;) Moderator kan slette dette.

Men selv om første post beskriver at man ikke skal diskutere, snakke om kort, priser osv. så gjør likevel folk det og derfor tenkte jeg at det var åpent for å stille spørsmål om noen hadde fått med seg kortet for salg.

Det kan taes her

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...