Gå til innhold

Varslingstråd for grafikkort som er tilgjengelig for bestilling (les første post)


Melding lagt til av Uderzo

Tråden skal kun brukes til varsling om tilgjengelige kort. Generelle diskusjoner kan tas i mer egnede tråder.
Vennligst les førstepost om hva hensikten med tråden er. 

Anbefalte innlegg

https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/kfa2-geforce-rtx-3080-sg-lhr/1020061.11111/

KFA2 GeForce RTX 3080 SG LHR    12 490,-

 

https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/kfa2-geforce-rtx-3060-ti-1-click-oc-8gb-lhr/1020009.11111/

KFA2 GeForce RTX 3060 Ti (1-Click OC) 8GB LHR         6 490,-

 

Endret av mikkii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min søken etter 3080/3080ti så hadde jeg igrunn gidd opp da jeg fikk kloa i ett 3070 kort for noen mnd siden. Betalte da ingen upris. Etter litt sniking på Komplett i går kom jeg over ett demokort som lå ute.

MSI 3080ti Ventus 3X.

Nå vet ikke jeg om det var bare flaks, eller om dette kortet ikke er av interesse for folk fordi det var ett demokort? Eller om det er ett generelt dårligere kort?

Jeg fikk iværtfall kasta det i handlekurven. 😆

Screenshot_20210909-053839_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
H03M skrev (43 minutter siden):

Etter min søken etter 3080/3080ti så hadde jeg igrunn gidd opp da jeg fikk kloa i ett 3070 kort for noen mnd siden. Betalte da ingen upris. Etter litt sniking på Komplett i går kom jeg over ett demokort som lå ute.

MSI 3080ti Ventus 3X.

Nå vet ikke jeg om det var bare flaks, eller om dette kortet ikke er av interesse for folk fordi det var ett demokort? Eller om det er ett generelt dårligere kort?

Jeg fikk iværtfall kasta det i handlekurven. 😆

Screenshot_20210909-053839_Chrome.jpg

Jo, altså Ventus er vel ikke akkurat top notch, men du har havnet i feil tråd, dette er en varslingstråd om tilgjengelige kort, ikke at du fikk tak i ett kort, slike diskusjoner taes i denne tråden.
 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Dragonlove said:

Jo, altså Ventus er vel ikke akkurat top notch, men du har havnet i feil tråd, dette er en varslingstråd om tilgjengelige kort, ikke at du fikk tak i ett kort, slike diskusjoner taes i denne tråden.
 

 

Takker. Jeg er følger begge trådene, så der har nok blitt forvekslet her ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...