Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billappen og Klasse a1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får nesten google selv, men jeg tror det er slik at du kun mister førerrett (gjelder alle kjørekortklasser) hvis du blir tatt for noe som skulle tilsi at du mister det. Eksempelvis fyllekjøring eller tilstrekkelig fartsoverskridelse. Men om du blir stoppet uten et lovbrudd som skulle tilsi tap av førerrett vil du "bare" bli anmeldt for å ha kjørt uten førerkort, uten forsikring og så videre. Men vil du ha et ordentlig svar må du henvende deg til jus-delen av forumet skulle jeg tro.

Jeg antar at du forstår at det uansett er en særdeles dårlig ide med stor risiko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SecoY skrev (4 minutter siden):

Dette er et hypotetisk spørsmål, mister forumpoliti.

Kanskje det, men av erfaring hjelper det TS å komme til egen konklusjon om at dette kanskje ikke er så smart :)

Endret av fjs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
fjs skrev (Akkurat nå):

Kanskje det, men av erfaring hjelper det TS å komme til egen konklusjon om at dette kanskje ikke er så smart :)

Men han spurte ikke om det var smart. Det er ikke smart å ligge rundt uten prevensjon heller, men det skjer. Man må da kunne spørre om hva som vil bli konsekvensene av noe. Det da langt fra sikkert at dette er noe TS tenker på å gjøre. Hvis du har et kjempebehov for moralisere kan du jo bidra med noe som tråden angår i samme slengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...