Gå til innhold

Nesten alle Bethesda-spill lempes inn i Xbox Game Pass på fredag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skeptisk23 skrev (2 timer siden):

Hva er det med oss som gjør at vi etter en annonsering av 20 spill til game pass, fokuserer på hvilke spille som mangler!

Mye skal ha mer! Når er vi fornøyd?

Tja, synes ikke jeg fokuserte så mye på det. Ett avsnitt? 

Jeg synes det er interessant å følge litt med på hvordan MS plukker ut hvilke spill fra sine oppkjøpsstudio som legges inn i Game Pass og ikke. 

Det handler ikke om å ikke være fornøyd eller ikke, men om å poengtere at det er noen spill som føles som naturlige tilskudd til Game Pass-katalogen som ikke legges inn. 

Endret av Arodem
  • Liker 3
Lenke til kommentar

  

Arodem skrev (10 timer siden):

Tja, synes ikke jeg fokuserte så mye på det. Ett avsnitt? 

Hadde det bare vært det ene avsnittet i teksten din, så.

Men både på Gamers forside og på toppen av artikkelen her, så er jo ingressen "Men det er et par godbiter som mangler fra lista." - dermed gis jo manglene hovedfokus.

Det er kanskje ikke artikkelforfatteren sin skyld, men nå fikk i hvert fall jeg inntrykk av at Gamer mener de manglende spillene er hovedsaken i artikkelen.

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Arodem skrev (9 timer siden):

Tja, synes ikke jeg fokuserte så mye på det. Ett avsnitt? 

Jeg synes det er interessant å følge litt med på hvordan MS plukker ut hvilke spill fra sine oppkjøpsstudio som legges inn i Game Pass og ikke. 

Det handler ikke om å ikke være fornøyd eller ikke, men om å poengtere at det er noen spill som føles som naturlige tilskudd til Game Pass-katalogen som ikke legges inn. 

Det står bokstavelig talt "20 Bethesda-spill lempes inn i Xbox Game pass på fredag, men det er et par godbiter som mangler fra lista" på forsiden, og det første innlegget her. 

Det burde jo feires med kaker og champagne! Ingen ekstra kostnad og 20 spill rett i lomma! Kan det bli bedre? 

Tydeligvis, som vi ser av de få kommentarene her er ikke 20 spill godt nok. De må inkludere dlc, de må ha fpsboost og det må være enda flere spill! 

Ellers vil jeg si at det litt rart at det må poengteres når "naturlige" tilskudd til game pass-katalogen ikke legges inn, når det ikke ble poengtert at det manglet flere "naturlige-titler" fra ps+ collection. 

https://www.gamer.no/artikler/playstation-plus-abonnenter-far-en-bunke-knallgode-playstation-4-spill-a-spille-pa-playstation-5/499489

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
12 hours ago, Skeptisk23 said:

Hva er det med oss som gjør at vi etter en annonsering av 20 spill til game pass, fokuserer på hvilke spille som mangler!

Mye skal ha mer! Når er vi fornøyd?

Det at "et par spill mangler" betyr ikke nødvendigvis kritikk av tilbudet, men heller at vanlige lesere raskt skal få oversikt over hva som faktisk følger med og hva som ikke gjør det. Hvis jeg hadde lest en liste med 20 spill, tror jeg jeg hadde gått i surr for å finne ut om noen betydelig spill manglet. Det synes jeg er en viktig del av saken: har de utelatt viktige spill? Ikke fordi man skal kunne forvente å få alle i en slik pakke, men det er en interessant tilleggsinformasjon som gjør at en får litt bedre oversikt.

Dessuten er det enklere å liste opp de spillene som ikke er inkludert, enn å liste opp alle 20 (og enklere for oss å ta innover oss)

Lenke til kommentar
PingEnt skrev (7 minutter siden):

Det at "et par spill mangler" betyr ikke nødvendigvis kritikk av tilbudet, men heller at vanlige lesere raskt skal få oversikt over hva som faktisk følger med og hva som ikke gjør det. Hvis jeg hadde lest en liste med 20 spill, tror jeg jeg hadde gått i surr for å finne ut om noen betydelig spill manglet. Det synes jeg er en viktig del av saken: har de utelatt viktige spill? Ikke fordi man skal kunne forvente å få alle i en slik pakke, men det er en interessant tilleggsinformasjon som gjør at en får litt bedre oversikt.

Dessuten er det enklere å liste opp de spillene som ikke er inkludert, enn å liste opp alle 20 (og enklere for oss å ta innover oss)

Hvorfor er du mer interessert i å vite hva som ikke er med i denne pakken, enn hva som faktisk er med? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
36 minutes ago, Skeptisk23 said:

Hvorfor er du mer interessert i å vite hva som ikke er med i denne pakken, enn hva som faktisk er med? 

Fordi det er lettere å forholde seg til at tre spill mangler, enn listen på 20 spill.

Hvis du skal videreformidle oppmøte i en skoleklasse, nevner du alle som var der, eller de som ikke var der?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
PingEnt skrev (31 minutter siden):

Fordi det er lettere å forholde seg til at tre spill mangler, enn listen på 20 spill.

Det gir jo bare mening for dem som kan spillkatalogen til Bethesda utenat, som jeg vil tro er en forsvinnende liten minoritet. For alle andre er det viktigste hvilke spill de får.

 

PingEnt skrev (31 minutter siden):

Hvis du skal videreformidle oppmøte i en skoleklasse, nevner du alle som var der, eller de som ikke var der?

Til noen som ikke vet akkurat hvem som går i klassen, er det meningsløst å kun liste opp dem som ikke er der. Skal jeg være turleder for den nye klassen til datteren min, vil jeg heller ha en liste over de 20 jeg skal passe på, enn listen over de 4  som ikke er der.

Endret av Capitan Fracassa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
16 minutes ago, Capitan Fracassa said:

Det gir jo bare mening for dem som kan spillkatalogen til Bethesda utenat, som jeg vil tro er en forsvinnende liten minoritet. For alle andre er det viktigste hvilke spill de får.

Det gir vel så mye mening for dem som vet om et par Bethesda-spill de vil spille. Du husker kanskje ikke alle spill du vil spille i farta, men du kan fort se igjennom "Mangler"-listen for å finne ut om spillene du vil spille er utelatt er ikke.

 

Quote

Til noen som ikke vet akkurat hvem som går i klassen, er det meningsløst å kun liste opp dem som ikke er der. Skal jeg være turleder for den nye klassen til datteren min, vil jeg heller ha en liste over de 20 jeg skal passe på, enn listen over de 4  som ikke er der.

Men skal du føre fravær er det betydelig enklere å føre ned de som ikke var der. Og skal du kommunisere med en annen lærer, sier du bare hvem som var borte (den andre læreren har allerede klasselisten)

Lenke til kommentar
PingEnt skrev (27 minutter siden):

Det gir vel så mye mening for dem som vet om et par Bethesda-spill de vil spille. Du husker kanskje ikke alle spill du vil spille i farta, men du kan fort se igjennom "Mangler"-listen for å finne ut om spillene du vil spille er utelatt er ikke.

Tja, det forutsetter at du har stålkontroll på om de er Bethesda-spill eller ikke. For min del er listen over spill som er med interessant, da jeg ikke har denne stålkontrollen på akkurat hvilke spill som er fra Bethesda.

 

PingEnt skrev (31 minutter siden):

Men skal du føre fravær er det betydelig enklere å føre ned de som ikke var der. Og skal du kommunisere med en annen lærer, sier du bare hvem som var borte (den andre læreren har allerede klasselisten)

Ja, men nå drar du sammenligningen ut til noe som er totalt irrelevant. Jeg har da ikke noe behov for å føre lister over hvilke spill som ikke er med, jeg ønsker å se hvilke spill jeg kan spille.

 

Tenk deg at to forskjellige spillsider skriver om denne nyheten.

Spillside A skriver: "20 spill fra Bethesda kommer på Game Pass, men noen spill er ikke med. Disse 20 spillene kommer <liste>", uten å nevne navn på de tre som ikke er med.

Spillside B skriver "20 spill fra Bethesda kommer på Game Pass, men noen spill er ikke med. Disse tre spillene kommer ikke <liste>", uten å nevne hvilke spill som er med.

Mener du virkelig at nettside B er den som gir best og mest relevant info til spillere? Jeg er overbevist om at Bs kommentarfelt ville oversvømmes av spørsmål om hvilke spill som faktisk kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Gunfreak said:

De tjener milliader på milliader av dollar på oss ofte gjennom uærlige måter. så nei, ikke entitled much, men det som er det minste de kan gjøre.

Så du mener fordi noen tjener masse penger, så skal det bare mangle at de skal dele med alle? Er det hva du mener?

Endret av kUaMooMoo
Mer spesifikk
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...