Gå til innhold

Point Pro kjøkkenmaskin – noe tess?


Anbefalte innlegg

Hei,

Er på utkikk etter en kjøkkenmaskin. Jeg har alltid hørt at man skal gå for Kenwood eller Ankarsrum, og disse er jo ofte veldig mye dyrere enn andre modeller på markedet.

Derfor har jeg blant annet sett meg ut en modell fra Point Pro:
https://www.power.no/kjoekkenutstyr/kjoekkenapparater/kjoekkenmaskin/point-pro-pokm55mp1500-artist-kjoekkenmaskin/p-1051504/

Er det slik at dette er et totalt bomkjøp? Noen erfaringer med overnevnte modell?

Jeg føler at jeg kanskje kan se for meg svarene, men jeg vil bare få det bekreftet/avkreftet av noen andre enn meg selv før jeg ev. tar et valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å si noe om kvaliteten. Selv Kenwood er mye svakere produkter i dag enn de var for 30 år siden, fordi det ofte er mer gunstig å konkurrere på pris fremfor å konkurrere på at man får en kjøkkenmaskin i bryllupsgave som man eier livet ut.

For 4000kr så vil jeg ikke forvente allverdens kvalitet hverken fra Point eller Kenwood. Mulig at Point kan gi en positiv overraskelse, da jeg allerede vet at Kenwood er preget av mekaniske komponenter i plast og underdimensjonert elektronikk. Svaret på dette får du ikke før du åpner opp maskinene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...