Gå til innhold

KOMMENTAR: Lyst på nytt skjermkort? Det bør du vente med


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å få tak i kort siden i fjor. Har bestilling inne på 3080, 3060TI og 3060 og ingen av de er levert. Så føler jeg har rett til å klage litt. Skal vel innrømme at det er litt min egen feil siden jeg solgte mitt grafikkort før jeg bestilte 3080, men jeg kunne ikke vite at det skulle bli så dårlig tilgjengelighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
27 minutes ago, kremt said:

Mye syting her, som vanlig. Alle har like muligheter til å kjøpe kort, man kan ikke skylde på andre. Skal vedde på at de som klager mest de hadde ikke kjøpt hvis kortene var tilgjengelig på dagen i butikken. Det er flott å klage.

Vil tro at mange av klagene er legitime og da. Er ikke alle som har mulighet til å tråle Internett 24/7, noen av oss jobber faktisk på dagtid også, og har ikke mulighet til å sitte ved skjerm når kortene blir lagt ut for salg. 

Endret av Ooinaru
  • Liker 5
Lenke til kommentar
BadCat skrev (20 minutter siden):

Du får øve på å bli raskere til å klikke inn ei bestilling. Det er sekundene som teller. Et lite minutt med somling kan føre til flere måneder lenger før varene blir levert.

Når jeg bestilte 3080 så hadde jeg ikke kortinformasjon lagret så det tok nok noen sekunder for lang tid. Jeg prøvde nå sist gang med Vipps og det virker som den raskeste måten, men havnet bak i køen fordeom. Ut av de 3 kortene jeg har bestilt er det kun 3060 hvor jeg har forventet levering og de andre står fortsatt som ukjent.

Lenke til kommentar
1 hour ago, hrflikk said:

samme med 308ti og 3090. Det er bitcoin farmene OG mangel på chipper som er problemet. Dette er den nye hverdagen innafor pc gamin.. på tide å gå konsoll, de tar jo mus og key også!!

Man miner ikke Bitcoin på grafikkort. Du fortjener nesten medalje og diplom i tullprat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...