Gå til innhold

Hvordan jeg tror reproduksjon virkelig skjer

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg har skrevet det på engelsk bare, det er min egen teori om hvordan reproduksjon faktisk skjer, har også lagt ved et lite bilde jeg har tegnet for å vise den litt bedre, jeg kan oversette teksten senere eventuelt hvis noen er interessert:

"The normal theory is that you take genes from both your parents and become a real person, but I have to try to challenge it a little because some animals just sort of changes gender and become a girl to foster the children, so with that in mind, do we humans really need to have both parents to make one? I believe no, because I think a spermie is actually fully developed in the male body, the life or children just get`s transfered to the girl for her to foster it because they`re naturally very caring, giving it air and food and somewhere safe to be, the reason I think we look like both our parents are because of love, you like and adore your parnents sort of so you try to look like them, which brings me next to what dna really is for, I think the soul just makes the dna-strings so the cells knows how to make themselves over and over again without the being actually doing it everday, that`s why sometimes there`s a mistake in the strings or kinda quite often actually, so we have the actualy ability to create the strings ourself and it`s just an representation of what we are sort of bodily, the soul is not dna I think, but the body, that`s why if you for example clone an animal, it still has a unike soul that didn`t come from it"

thumbnail_PART_1614978089135.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er du på utkikk etter hva som mest sannsynlig er tilfelle? Eller vil du bare drodle? Om du vil vite hva vi faktisk har kommet fram til angående reprodukskon/arv det siste hundreåret er Wikipedia et veldig bra utgangspunkt.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Reproduction

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Heredity

Om du heller bare vil la tankene løpe løpsk er det selvfølgelig helt innafor. :)

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...