Gå til innhold

Valheim-tråden: Del bilder, tips og triks


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-404071

 

Valheim_2021_logo.jpg

 

Hva er Valheim?

Valheim er et nytt overlevelsesspill (Early Access) som har blitt svært populært. I Valheim er du en viking, og blir kastet ut i en vakker verden. Selv om verdenen er vakker, lurer farene rundt. Formålet med spillet er å overleve. Du sanker ressurser for å bygge ditt første hjem, få bedre utstyr og etter hvert kunne utvide hjemmet ditt. Hvordan hjemmet ditt ser ut, bestemmer du selv.

Spill alene eller med opp til 10 venner.

I denne tråden kan vi dele bilder, tips og triks, og ellers ha en lun stemning.

valheim 7.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071
MysticoN skrev (11 minutter siden):

En av mine forlatte baser/landsby. Koser meg i spillet men skulle hatt flere å spille med. 

Lekkert! Hvordan tåler basen eventuelle angrep fra troll?

Lenke til kommentar

Denne basen var i ved plains så lite troll der. Deathmoscitos derimot. Lager du en vollgrav så vil du aldri mer ha problemer med troll. Landsbyen etter denne var i meadows da jeg ble lei av alle de insektene som drepte meg hver gang jeg skulle fikse litt på taket, veien osv, men det var problemet Greydwarfs så jeg tok meg en seil tur og fant ei lita øy midt i havet og holder på å sette opp base der. 

Jeg ønsket å ha en "safe spot" hvor jeg kunne gå afk uten å være redd for å dø. Det har jeg nå :) Gameing med barn i hus ender ofte med mange og lange afk pauser. 

 

20210228022647_1.thumb.jpg.e2565b762d16b82f4add1762ba468a65.jpg

Her ser vi hva resultatet av base i meadows er :D 

Om noen vil ha en liten guidet tur for å få litt insperasjon så er det bare å sende meg et pip. Jeg bruker meste parten av tiden til å bygge og harveste og er aktiv på reddit valheimbuilds. Alt er bygget uten cheats og bygge mods. 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Helt enig Comma, jeg kan ikke huske sist jeg koste meg så mye i et spill. 

Bygging er også det som tar livet av meg mest i spillet :p  Som her, det å lage ei bro er farlige greier. Den gravsteinen lot jeg stå med vilje for å minne meg på å spise mat til en hver tid. Satt også opp et skilt ved brua hvor the står "The price of building"  :p 20210301201940_1.thumb.jpg.a935802e640e6fb9f50b464e174551f8.jpg

 

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-404071
Entity extraction skrev (På 8.4.2021 den 9.55):

Fasinerende hvor flotte bygg folk har. Selv har jeg 100 timer i spillet, og har knapt nok et lite skur. Altfor glad i å være på tur :D

Bygget hus i tretopp i Black Forrest med mur rundt og en dyp vollgrav rundt. Usikker på hvor lurt det egentlig er, for jeg kom på at man ikke kan reparere treet. Det hender jo at en og annen Greydwarf klarer å treffe stammen med en stein. 👀

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...