Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Frø fra penis?


dakyvejuh

Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg runket i dag kom det ut noe hardt som på en måte ser ut som et frø (veldig liten og ser litt gulaktig ut) istedenfor sæd. Det gjorde litt vondt. Jeg ser at flere av dem sitter igjen i åpningen og jeg tør ikke å fjerne dem pga liten smerte, er redd jeg vil gjøre noe feil. Penis har blitt superliten etterpå (krympet som når man fryser) og penishodet er litt fuktig. Slik har det vært i flere timer nå. Noen som vet hva dette er? Bør jeg oppsøke lege?

Endret av dakyvejuh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en form for infeksjon, eller talg kjertel som har løsnet og så vesker det litt etterpå. Så oppsøk lege om det ikke går over av seg selv i løpet av 24 timer, eller tilnærmet bra. Sørg for god hygiene og rens. Om det derimot er smertefullt og ikke går bort, eller at det er såpass stort så få oppsøkt lege så raskt som mulig slik at de får kommet med en ekspert uttalelse og evt medisinering.

Lenke til kommentar

Skal godt gjøres om det er nyresten. Det hadde dessuten vært en smertefull opplevelse.

Talgoppsamling eller betennelse. Gå til legen. Trenger ikke annet enn å ta en CRP for å utelukke betennelse. Et stikk i fingeren, en dråpe blod - og du får ofte svar med en gang hos legen. Huden rundt penis er ofte så tynn, at talg kan samle seg opp i små kuler som ser ut som små kviser. Klepper man på disse kan det komme noe gult ut - men det er helt ufarlig å ha dette.

Hvis det er blod i urinen hadde jeg ringt legevakten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...