Gå til innhold

Noen Instagram eksperter her?


Borger___

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig begynt å poste fra min Insta konto, for å markedsføre mine grafiske design.

Har skjønt at relevante tags er alfa omega (altså ikke bruk #love hvis den ikke på noen måte kan knyttes til innlegget, selv om den er den mest brukte tagsen). Men er usikker på antall og type hashtags for hver post.

- Er det alltid hashtagsene med flest innlegg som er best? (feks. #graphicdesign har nesten 5 ganger så mange innlegg som feks. #graphicdesigner..)

- Er det smart å bruke de samme "grunn" tagsene hver gang, feks. 25 rundt emnet "grafisk design" så spisser man de siste 5 rundt den spesifikke posten?

- Er det lurt å bruke alle 30 tags man har til rådighet hver gang? (dette har jeg hørt at det var i et webinar jeg deltok på for et års tid siden men så leste jeg denne nettopp om at det var 11 tags som var det optimale...)

- Lurer også på hvorfor mange bruker stoore mellomrom i postene sine, gjerne med prikker (se under):


"innlegg bla bla bla"
.
.
.
. ######
.
.
.
 
 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke kalle meg ekspert på området, men det siste du nevner med mellomrom mellom avsnittene er for en grunn. Når det er stort nok mellomrom mellom avsnittene, ville ikke hashtags dukke opp, og en må trykke på vis mer for at det skal synes. 

Det gjør at innlegget ser litt finere ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...