Gå til innhold

Avduket Doom 3 VR og fem andre PlayStation VR-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom 3 var et jævla kjipt spill. Kanskje det spillet jeg kan komme på som gir deg minst feedback når du skyer ting. Du kan fyre av et maskin gevær i en demon og føle du skyter løskrutt. 

Men om VR versjonen er god laget og ikke gjort "on the cheap " som skyrim vr eller serious sam VR. Vil det være flott stemning.  Så må prøves når det kommer på PC.

Lenke til kommentar

3 av dem kommer til PC heldigvis. Særlig kjipt at Song in the Smoke ikke gjør det, det så nydelig ut! Og jeg liker spesielt godt overlevelses spill.

Er veldig glad Zenith er PC også. Et godt VR MMO har manglet og jeg liker mye av det jeg ser der. En av utviklerne sa på reddit at de designet på Index så det gjør meg spesielt glad for at headsettet mitt vil fungere godt med spillet.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 4.3.2021 den 14.16):

Doom 3 var et jævla kjipt spill. Kanskje det spillet jeg kan komme på som gir deg minst feedback når du skyer ting. Du kan fyre av et maskin gevær i en demon og føle du skyter løskrutt. 

Men om VR versjonen er god laget og ikke gjort "on the cheap " som skyrim vr eller serious sam VR. Vil det være flott stemning.  Så må prøves når det kommer på PC.

Regner med du kjenner til VR moden til doom 3, den er ekstremt bra og kommer aldri til å betale penger for en versjon som koster penger og sikkert ikke er like bra 

Rekylen og det du skriver om våpnene er helt korekt og det blir ikke noe bedre i vr. Fremdeles en alright gratis opplevelse om man eier doom 3 fra før :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...