Gå til innhold

Bioware har visstnok skrotet flerspillerdelen til Dragon Age 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dragon Age er ikke noe flerspiller spill. Det bør og skal være et enspillerspill, så dette var i grunnen godt nytt. Så gjenstår det å se hvor langt EA sine grådige fingre rekker ned i spillutviklerkassa med tanke på om spillet beveger seg mot sine originale røtter eller blir et noe nær et single player MMO 🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fra enspiller til flerspiller til enspiller.

Fra offline tik live service til offline.

Er det en ting dette klart og tydelig viser er det en utviklingsperiode som ikke har noen rød tråd. Fellesnevneren med Anthem og Andromeda er også dårlig planlagte utviklingsperioder.

Sluttproduktet kommer nok dessverre til å lide på samme måte som de to nevnte spillene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er jeg den eneste som absolutt ikke har noe imot flerspiller på slike spill sålenge det kun er snakk om Coop?

Husker fortsatt at jeg spilte igjennom Baldur's Gate 2 i multiplayer med venner. Det var en usedvanlig morsom opplevelse, og det at vi var så mange gjorde faktisk at spillet gikk betydelig raskere (ellers må man kontrollere 6 karakterer alene, som til syvende og sist bare tar tid...)

For all del, jeg forstår at den planlagte multiplayeren her nok ikke var så enkel og lite inngripende som coop, men det virker som om flere mener det absolutt ikke skal være mulighet for flerspiller? Alle de gamle BioWare-spillene hadde jo denne muligheten, og jeg følte ikke at singleplayer led noe av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...