Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Clean windows, kan verken åpne eller innstallere programmer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, er versjon 1909. Kan tilføye at i ukene i forveien hadde jeg et lignende problem men kun med discord. Det føltes nesten som at programmet levde sitt eget liv... Programmet ville ikke åpne, så åpnet det seg før det lukket seg sekunder senere. Plutselig åpnet det seg flere timer senere uten at jeg trykte på noe som helst. Så slettet hele discord. Vet ikke om dette har noen sammenheng.

Lenke til kommentar
22 hours ago, covah said:

I sånne tilfeller er det som regel enklere å wipe disken og installere fra scratch enn å bruke mye tid på feilsøking.  Windows 10 tar godt under 30 minutter å installere fra USB + noen minutter for å installere drivere.

Skal sies at jeg gjorde clean install to ganger i går uten at det fikset problemet. Etter oppdatering til 20H2 er det så langt ingen problemer.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at noen versjoner har problemer med noe hardware. Nyeste jeg kan bruke på PC-en jeg tok screenshot fra er 1909. Prøver jeg 20H2 så vil den ikke boote. En laptop jeg har fikk også plutselig problemer med lydkortet etter en oppdatering. Et par versjoner senere så var det plutselig fikset.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...