Gå til innhold

meldekort -klar til beregning


lblblb

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om det er flere som opplever det samme som meg. På meldekortet mitt står det fortsatt klar til beregning, og den er alltid ferdig beregnet på en søndag:) vet at det trenger ikke å være noe spesielt, men det har aldri skjedd før. Så håper at det ikke blir noe forsinkelser, ikke nå...Det er dagpenger jeg tenker på,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er så lett å stresse over det når man er vant il at det funker på en viss måte:) Men leste på nav sine sider at beregningen skjer etter kl 2100 på kvelden. Så da er det fortsatt håp at det blir gjort i kveld... Og da er pengene på konto i morgen. 

Lenke til kommentar

Samme her, nå begynner jeg virkelig å stresse... Ser at det står under dagpenger og oppfølging at det er oppdatert 28 feb.  2021, men det er ingen nye dokumenter fra dagens dato. står det samme hos deg? Si ifra om det blir noen andringer hos deg. Jeg er nok våken noen timer til:)

Lenke til kommentar

Nei, ingen oppdatering under mine siste saker, sist var 24/02( det var et informasjonsbrev ang endret terselverdi) 

Syns dette er rart, har sendt meldekort siden mai ifjor og aldri opplevd dette, det er alltid beregnet lørdag kveld. 
men ville vell stått ingen beregning eller noe om man ikke får penger denne meldekortperioden? Blæ 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 8e4a2...94f

Hei.

Jeg jobber i nav. 

Du skal være trygg på at du får "ferdig beregnet status" innen 2 dager etter sendt meldekort. 

Jeg har aldri sett at dette har feilet, med unntak av det er krysset av feil på meldekortet som "syk" eller "annet fravær"

Du kan trygt sende meldekort på en mandag, og du får penger på kontor senest 2 dager etter. 

Eller som du gjør, sender meldekortet etter midnatt fredag da får du utbetalt mandag. 

Til info klar til beregning er bra, verre hvis det står "beregning feilet"

:)

 

 

Anonymous poster hash: 8e4a2...94f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...