Gå til innhold

KOMMENTAR: Jeg ble en 59 år gammel mann da NTNU-pai og Garmin sluttet å snakke sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom artikkel! Jeg har også hatt stor glede av pai-appen med data fra Garmin. Veldig trist at de ikke vil synkronisere lenger. Jeg har heller ikke iPhone og kan ikke koble meg til via Apple Health. Så da får jeg vel kutte ut Garmin for fremtiden☹️.

Lenke til kommentar

Å dele helsedata med et kinesisk selskap -  Huami - høres fryktelig lite lurt ut. Det vil hvertfall ikke jeg.
 

Det er trist at NTNU er blitt så kortsiktige og grådige at de har gjennomført et slikt salg til et kinesisk selskap. Nå er Pai dødt.

Endret av TorHansen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har vært ekstremt kritisk til Garmin her, men visste ikke at Pai var solgt til et kinesisk selskap. Det var en trist utvikling for et så lovende og motiverende konsept. 

Utrolig at sportsklokkene fortsatt maser om antall skritt og etasjer i stedet for å bruke mer motiverende og nyttige metrikker. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Forsøkte flere ganger å få Garmin til å begrunne/forklare hvorfor de kuttet PAI samarbeidet, for Android. Svarene var unnvikende og vage. Rett og slett useriøse og motstridende fra hva NTNU/PAI hadde å si om deres samtaler med Garmin (jeg kontaktet nemlig support hos PAI og). Savner opplasting til PAI via Garmin for min Fenix klokke. Som kroppsøvingslærer var det og et veldig nyttig frivillig motivasjonsredskap for elever (videregående) som slet med å komme igang med sunn trening. 😔

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...