Gå til innhold

Bilde blir grått ved justering i preview - Premiere Pro CS5


Anbefalte innlegg

Når jeg har et bilde i sekvensen min i Premiere Pro CS5 så er preview helt fin. Men hvis jeg trykker på bildet i preview-boksen der for å justere størrelse (zoome inn liksom) så blir bilde grått og jeg får ikke sett hva jeg redigerer. Klarer ikke å finne ut hvordan jeg fikser dette og finner ingen med samme symptomer på nett etter litt lett googling. Legger ved bilde av hvordan det ser ut først og hvordan det ser ut når jeg trykker på bildet. Vet at jeg kan justere dette under effects-taben men har tidligere kunne justert manuelt i vinduet også ved å dra hjørnene med musen. Ser da ikke uansett hva fordelen er med at det skal bli helt grått under justering der. 

Tips?

 

Når jeg ikke har trykket på bildet i preview-vinduet:

300267928_Skjermbilde2021-02-24kl_17_05_34.thumb.png.9bf23d0a440b90ca4606bbef9db5dafe.png

 

Og når jeg har trykket:

1666708711_Skjermbilde2021-02-24kl_17_05_38.thumb.png.84206b173b60cc7c32614ddd4cbacd77.png

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Rune_says Bruker en Macbook Pro som er intet mindre enn 11 år gammel, med en stusselig NVIDIA GeForce 320M på 256 MB. Så tviler på at det er noe mer å hente der. Dessuten har jeg vært foruten dette problemet i årevis, er bare plutselig i det siste at den ikke vil samarbeide. Preview-avspilling fungerer utmerket, er bare når jeg skal "flytte" på et bilde i preview-vinduet med musa når preview er på pause at det bare blir grått.

Lenke til kommentar
-R- skrev (12 timer siden):

@Rune_says Bruker en Macbook Pro som er intet mindre enn 11 år gammel

OK, er PC-bruker selv og ikke spesifikt med dette programmet, men virker jo ytelsesrelatert.   Hvis der er  snurredisk på den, så kan det evt være verdt et forsøk med defrag av disk eller oppgradere til SSD disk (hvis mulig på den modellen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...