Gå til innhold

Gran Turismo 7 utsettes til neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knetten82x skrev (1 time siden):

Da er det bare til å selge ps5.. Det er jo ingen bra spill ute. Og dei som er bra koster 1700 kr.. nei takk. Tror eg går over til Xbox.

Nå er jeg spent.

Ikke noe tap for min del dette. I grunn lei hele sjangeren i mangfoldige år nå. Men for en fantastisk TAFATT nestegenerasjons lansering dette har vært. Jøye meg så kjedelig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (1 time siden):

Nintendo 64 med Super Mario 64? Xbox med Halo? Playstation 2 med Rayman og Ridge Racer?

Ganske mye bedre enn "gamle spill kjørende i høyere fps".

PS5 med Astro's Playroom og Sackboy, begge sterke konkurrenter til Mario.
PS5 med nestegenerasjonsversjoner (ikke bare høyere FPS, men generelt betydelig bedre grafikk, lyd og ytelse (og utviklet spesifikt for maskina, men tilfeldigvis også utgitt nylig på forrige generasjon)) av Spider-Man Miles Morales, Assassin's Creed Valhalla, Watch Dogs Legion, Black Ops Cold War, Dirt 5, WRC 9, og NBA 2k21.
PS5 med totalt nyoppusset versjon av et latterlig godt spill som nesten ingen fikk spilt, med Demon's Souls.
PS5 med NYE originale IPer som Godfall, The Pathless og Bugsnax.
PS5 med et HAV av gode "gamle spill kjørende i høyere FPS" som Maneater, No Man's Sky, Observer, Devil May Cry 5, Dead by Daylight, Borderlands 3, Mortal Kombat 11 Ultimate, Planet Coaster, Warhammer Chaosbane, Overcooked, og Fortnite.

Samtlige av disse var der på releasedagen. Prøv å sammenligne med tidligere maskiner å få noe som i det minste er i nærheten. De få titlene du ramset opp holder ikke, og spesielt ikke ettersom det ikke er sjangre for alle. Antallet på PS5 er rett og slett helt sinnsykt historisk sett. Og det har kommet en liten strøm av spill etter releasedagen også. Greit, ingen har vært nært å ha den slagkraften som Mario 64 hadde, men det er utelukkende fordi generasjonshoppet er såpass mye mindre nå. Det er stor forskjell på "hoppe etter Wirkola" og å hoppe etter Eddie the Eagle. Mario 64 gjorde sistnevnte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (11 timer siden):

PS5 med Astro's Playroom og Sackboy, begge sterke konkurrenter til Mario.

Smaken er som baken. Men jeg vil tro man skal være skikkelig hardcore PS-fan for å anse Astro og Mario 64 som likverdige lanseringstitler.

Astro er glemt om noen måneder, om det ikke er glemt allerede.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (1 time siden):

Smaken er som baken. Men jeg vil tro man skal være skikkelig hardcore PS-fan for å anse Astro og Mario 64 som likverdige lanseringstitler.

Astro er glemt om noen måneder, om det ikke er glemt allerede.

Astro er minst like imponerende spillemessig som Mario.

Eneste forskjellen er spillene som kom før.

Astro har også flere spill i serien, slik som Mario, og det skal komme mer.

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (7 timer siden):

Smaken er som baken. Men jeg vil tro man skal være skikkelig hardcore PS-fan for å anse Astro og Mario 64 som likverdige lanseringstitler.

Det eneste dette lukter av er en person som ikke har spilt verken Astro's Playroom, Astro Bot: Robot Rescue, eller Astro Bot: Rescue Mission. Så jeg tenker du heller er "skikkelig hardcore" Nintendo-fan. Som sagt, Mario 64 fikk det impactet utelukkende fordi det var "først" i å gi en slik opplevelse. I disse dager er det rett og slett ikke et så bra spill lenger. Men altså, jeg sier ikke at Astro Bot nødvendigvis er BEDRE enn Mario. Jeg sier at det er en sterk konkurrent. Kanskje den sterkeste man har sett til nå.

Forøvrig er jeg langt fra den eneste som sidestiller det med Mario:

image.png.12e3a5258b42c1ac6463330b2aad2e7c.png

image.png.615bf81cc815687a8793d1671f5789ea.pngimage.png.b45e761660a1d2ec4639480a01a3c59c.png

Disse ovenfor er fra Astro's Playroom. Disse nedenfor er fra Astro Bot: Rescue Mission:

image.png.f26bfc8d5805e75388917163f1a07586.pngimage.png.486f2b83c1efaf6210fae229860b84ff.pngimage.png.c55f543914b1fa541036be9d814d6992.png

 

Endret av Gringorilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...