Gå til innhold

Xiaomi mi 10t pro erfaringer og volte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja har selv også lurt på denne telefonen og nå lurer jeg på Xiaomi mi 11 men er også usikker ang VoLTE i forhold til ICE. Jeg lurer på om kanskje Telia kanskje kan ha støtte for denne telefonen.

Er rimelig frustrerende at en ikke kan bruke alle nye mobiler med VoLTE dette burde vært bygget inn i Android.

Lenke til kommentar

nå som 3g skrues av blir jo denne teleofnen helt uaktuell uten voltee.  netonnet har tilbud på xiaomi mi 10t pro der man får med rodmi 9 telefon på kjøpet,       har også siklet på xiaomi mi 11 men usikke på om den er verdt 2 til 3k ekstra.   batteriet er bedre i 10ern og er noe jeg vil ha. men ikke om man ringer med edge dekning

 

oppdatering:  Netonnet bekrefter 4g tale skal fungere på Telia

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Christoffero89 skrev (10 timer siden):

Update.  Fikk telefonen og den gikk i retur men en gang 

.  Skjermen har for dårlig når man kommer fra nyere amoled mobiler.  

Hvordan dårlig? Blass og dårlig med sortnivå?

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (23 minutter siden):

Hvordan dårlig? Blass og dårlig med sortnivå?

Begge.  Ble blass og innsyn vinkel dårlig og sortnivå dårlig.  Så jeg på bilde tatt med min s20 mot denne så så fruen blek ut.  Hun er asiatisk så ble ekstra synlig.    

Den støttet volte hos telia automatisk. 

 

Tester nå en oneplus 8t og den er vesentlig kjappere, bedre skjerm og høytalere. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...