Gamer.no turneringsrobot 9 Report post Posted February 22, 2021 Se kampdetaljer hos Gamer.no Quote Share this post Link to post
Bastorama 1 Report post Posted February 22, 2021 Hei, denne kampen er satt opp midt i vinterferien. Da kan vi ikke stille, dessverre. Jeg har foreslått nytt tidspunkt, hvis dere er villige til å flytte kampen. Hilsen Bastian Quote Share this post Link to post
Torsken_ 8 Report post Posted February 23, 2021 Hei, kampdato kan maks bli flytta til 1 mars, da den må bli spillt før neste serierunde. Funker ein anna dato? Quote Share this post Link to post
Torsken_ 8 Report post Posted February 24, 2021 Hei, kan dere sende inn nytt tidspunkt som samholder med reglene for flytting av kamp? Kan og sende inn når eg veit når det passer for oss Quote Share this post Link to post
Torsken_ 8 Report post Posted February 24, 2021 eventuelt legg meg til på discord så kan me finne ut nytt tidspukt Torsken#5870 Quote Share this post Link to post
Bastorama 1 Report post Posted February 24, 2021 Hei, vi har dessverre ikke mulighet til å stille i vinterferien, så da blir det vanskelig å flytte kampen uten å bryte reglene for flytting. Quote Share this post Link to post
Zantilian 2 Report post Posted February 28, 2021 Passer 02.03.2021 klokka 19:00? Dette er etter vinterferien, kan dere stille? Quote Share this post Link to post
Torsken_ 8 Report post Posted February 28, 2021 Hei, sender inn forslag om 3 mars kl19, så blir det dobbel kamp Quote Share this post Link to post
Bastorama 1 Report post Posted March 1, 2021 Hei, vi kan dessverre ikke da. Men hva med fredag 5. kl 18:00. Quote Share this post Link to post
Torsken_ 8 Report post Posted March 4, 2021 Hei, greit at vi har spec? Kampen vil bli sendt på Quixz Esports sin twitch Quote Share this post Link to post
Karl Eirik "Bi-Polarbear" Bu 0 Report post Posted March 5, 2021 Har dere en game-kode der kan sende oss? Quote Share this post Link to post
Karl Eirik "Bi-Polarbear" Bu 0 Report post Posted March 5, 2021 *dere Quote Share this post Link to post