Gå til innhold

Beste hundebur til bil


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg håper dette er rett forum, om ikke så beklager jeg. Så for meg at bilfolket kanskje ikke var så interesserte i hundebur. 

Jeg har bestilt meg ny bil, Toyota RAV4 Plugin Hybrid. Jeg trenger i den anledning et bur. Hunden min er ganske stor, like i underkant av 40kg ca, så jeg trenger et stort bur. Bagasjerommet på bilen rommer 520 liter. 

Jeg prøvde et bur hos min lokale dyrebutikk, og det passet igrunn perfekt. Men det optimale hadde vært om buret gikk an å legge sammen inne i bilen, evt noen andre sllike smarte løsninger. Bikkja er en god del hos faren min også, når jeg jobber etc, så det hadde vært fint om det gikk an å benytte seg av plassen i bagasjerommet ved slike anledninger. 

Når det er sagt, så er selvfølgelig det viktigste at buret er trygt og robust. I verste fall tar jeg buret ut av bilen når jeg trenger lagringsplassen. 

Håper dere har noen gode tips å komme med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du vil ha trygt og solid bur bør du styre unna de sammenleggbare. De er laget for å klappe sammen, så det er det de gjør i en krasj uansett om det er hund inni eller ei. 

Variocage er knallbra bur. God lufting, solid, ikke for tungt. 

Det har også kommet et oppblåsbart bur som er lett å sette opp/ta ned i bilen, sjekk ut Tami hundebur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...