Gå til innhold

Profesjonell innlesing av tekst


Garegaupa

Anbefalte innlegg

Eg er noko i tvil om dette er rette forumet for dette innlegget, men eg fann ikkje nokon betre plass. 😊

Selskapet eg jobbar for skulle ha fått spela inn eit par korte tekstsnuttar som lydfiler. Desse filene skal kunne spelast av som ein standardisera informasjon til kundane våre. Me kunne sjølvsagt berre leita fram ein mikrofon og lese det inn sjølve, men me ynskjer å få det gjort noko meir profesjonelt enn dette.

Spørsmålet mitt er kor ein kan få utført ei slik teneste som dette? Eg har prøva å søkje på nettet, men eg finn ikkje noko fornuftig (sikkert av di eg søkjer på feil måte). Viss det er nokon her som har nokon idear så hadde eg sett stor pris på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Voice er en vanskeligere prosess enn mange kanskje tenker. Det kan fort være veldig dyrt, spesielt om det er reklame. Det vanligste utenom reklamebransjen hvor ting går gjennom byråer er kanskje å finne en skuespiller og ta kontakt med et lydstudio.

Jeg fant et studio i Fredrikstad som ser ut til å tilby akkurat det du ser etter: https://showfabrikken.no/lyd/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...