Gå til innhold

Apple Watch og tredjeparts treningsapper


Anbefalte innlegg

Hei.

Nettopp fått Apple Watch, men det er en ting jeg lurer på angående bruk av tredjeparts treningsapper. For hver app må man tillate at de kan skrive/lese data til og fra Apple Health. Vil dette føre til dobbel registrering av alle treningsøkter i appen? Hadde tidligere aktivert dette fra Garmin Connect og en annen app, og det førte til at alt la seg dobbelt i Apple Health.

 

Takker for alle svar 🙂

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Du fikk aldri svar: men nei det blir ikke dobbelt om man registrerer en økt i f.eks WorkOutDoors eller Intervals Pro.

Når det er sagt, jeg byttet til Garmin Fenix 6 pga kart-navigering og batteritid fra Apple Watch. Har hatt alle Apple Watch siden 2015, så det satt langt inne ;)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
imapc skrev (1 minutt siden):

Du fikk aldri svar: men nei det blir ikke dobbelt om man registrerer en økt i f.eks WorkOutDoors eller Intervals Pro.

Når det er sagt, jeg byttet til Garmin Fenix 6 pga kart-navigering og batteritid fra Apple Watch. Har hatt alle Apple Watch siden 2015, så det satt langt inne ;)

 

 

Takk takk ☺️

Jeg har vel skrevet en ganske detaljert test på Apple Watch siden det, så jeg fant ut nye rart. For min del har 30 ulike klokker liggende, og nå er jeg så lei av å teste klokker at jeg blir mer og mer glad i Apple Watch ☺️. Men skal sies at når jeg ikke må ha en ny klokke på hånden, så er det Fenix 6 Pro Solar som brukes på den ene, og Apple Watch 6 på den andre. Sistnevnte har overlegent best OHR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...