Gå til innhold

Siv Jensen går av som leder for Frp


:utakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 hours ago, Psykake said:

FRP er et populistisk søppleparti og jeg håper Listhaug tar over, og i typisk Listhaug stil opererer helt uten filter. 



Tror nok at det vil føre til økt oppslutning. Det er mange som liker politikere som ikke er PK og er no nonsense. Jeg er ikke kristen og ville ikke vurdert å stemme på dama, men det er faktisk én av de tingene jeg liker ved henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siv Jensen så avslappet og glad ut i dag. Hun var nesten like pen som i sine yngre år. Det gledet meg, selv om jeg ser Frp og alt det medfører som både patetisk og skremmende. Jeg vil helst tro at Siv Jensen har fått en ny inspirasjon og klokhet i livet. Vil unne henne det. Det var så godt å se et lykkelig menneske. Lurer på hva slags hund hun vil kjøpe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Thorny skrev (10 minutter siden):



Tror nok at det vil føre til økt oppslutning. Det er mange som liker politikere som ikke er PK og er no nonsense. Jeg er ikke kristen og ville ikke vurdert å stemme på dama, men det er faktisk én av de tingene jeg liker ved henne.

Det er mange som lar seg manipulere av Listhaug ja. 

Kristen. Pøh. Hun er kristen når det passer henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Alexander4840 skrev (Akkurat nå):

Tabloidspm blir alltid svart med dodge.

Ikke alltid, men ofte. Her var det dog ikke spesielt tabloide spørsmål fra Nina Owing, men Listhaug begynte allerede i første setning å rable om MDG og klima i stedet for å svare på noe helt enkelt. Synes det var påfallende og rart hun ikke hadde forberedt et annet svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drepte mann etter asylavslag

 En asylsøkr fra Sudan er siktet i Frankrike for å ha drept en ansatt på et asylmottak med kniv, skriver avisa Sud Ouest. Drapet skjedde i byen Pau sør i landet etter at asylsøkeren hadde fått avslag på søknaden sin.

 

Topp greier..Vet at flere asylsøkere velger gå i fengsel framfor sendes tilbake også i Norge..Skulle vel ønske jeg ikke kjente noen som jobber i PU så hadde jeg vært like ignorant som mange andre..

Red Frostraven skrev (22 timer siden):

...og derfor er også FrP sin retorikk om asylsøkere så idiotisk.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

...sier du at en politimann i politiets utenlendingsenhet har støtt på problemer med utlendinger..?

Jøss.
Det neste blir vel at du kjenner noen som jobber i barnevernet som har møtt på problemer med barnevernsbarn og/eller dårlige foreldre.

...eller noen som jobber i NAV som har møtt noen tvilsomme sosialklienter...

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (12 minutter siden):

...sier du at en politimann i politiets utenlendingsenhet har støtt på problemer med utlendinger..?

Jøss.
Det neste blir vel at du kjenner noen som jobber i barnevernet som har møtt på problemer med barnevernsbarn og/eller dårlige foreldre.

...eller noen som jobber i NAV som har møtt noen tvilsomme sosialklienter...

Du kan prøve bortforklare og vri deg unna så mye du vil er jo det venstre radikale er flinkest til..

Fakta er fakta.

MOSTLY TRUE: “ASYLUM SEEKERS AND REFUGEES ARE CLEARLY OVER-REPRESENTED IN BOTH SEXUAL ASSAULTS AND AGGRESSION OFFENCES”

https://eufactcheck.eu/factcheck/mostly-true-asylum-seekers-and-refugees-are-clearly-over-represented-in-both-sexual-assaults-and-aggression-offences/

 

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (Akkurat nå):

* i anmeldte tilfeller og domfellelser.

...du ignorerer at over 90% av voldtekter ikke anmeldes -- mens overfallsvoldtekter og voldtekter med fremmede anmeldes i betydelig høyere grad enn disse som ikke anmeldes.

...og spar deg for projiseringen.

Venstre raddiser er eksperter på frasi seg ansvar og bortforklare problemer bare se over her..

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...om jeg fikk vite at 90% av ofre for en type kriminalitet aldri anmelder forholdet, så ville jeg ansett det som et ekstremt mye større problem enn at en gruppe mennesker er overrepresentert blant dem som faktisk anmeldes.

Men hey -- om gjerningspersonene er hvite så er det ingen som er så konservative at de er kristiske til asylsøkere som bryr seg.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (6 minutter siden):


om gjerningspersonene er hvite så er det ingen på høyre side som bryr seg.

Så skal du dra fram rasist korte.Er som du faller i hver eneste felle her, der du bare beviser mitt poeng om hvordan dere opptrer både i debatter og livet.Og høyre ? Jeg misliker FRP, Høyre og alle partier på høyre siden..

Du failer så hardt her..Man kan være realist ang asylsøkere og innvandring uten å være rasist eller stemme mot høyre.

 

 

Endret av DaniNichi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mente å skrive 'konservative' og har korrigert.

...

Hvorfor bryr noen seg bare om en spesifik type voldtekt som asylsøkere er overrepresentert i -- men driter i 89% av voldtekter og at 99 av 100 -- potensielt en total av 150 000 bare i Norge -- voldtektsmenn går ustraffet og fri..?

Fordi det ikke handler om rettferdighet, men om vikarierende argumenter for å unnskylde et hat mot gruppen asylsøkere.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
DaniNichi skrev (8 timer siden):

Feil igjen..Man er ikke konservativ fordi man har såkalte konservative synd på en sak i det politiske spektre..

Unntak finnes, men begrunnelsen til de fleste som er kritiske til asyl er generelt  gjennomfarget av misinformasjon fra nettopp den politiske siden, og en nådeløs propagsndakampanje mot asylsøkere.

...

Det er en grunn til at FrP står alene i denne saken, sammen med folk som ikke er faktaorienterte.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...