Gå til innhold

Bra headset til PS5?


Spill&Dill

Anbefalte innlegg

Har kun hørt om PS5 PULSE HODETELEFONER men ingen ide om de er bra eller ikke.Har sett det har vært diskutert headset til PS5 i andre grupper her tidligere men å begynne å bla igjennom 350+ sider frister ikke.Håper derfor noen vennlige sjeler kan kort annbefale noen her...

Har ingen krav annet en at de må være lette og behagelig å ha på hodet.

Edit: hvis de kan brukes til Series X også så er det et pluss men ingen must.

Endret av Spill&Dill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steelseries Arctis 7X. Fungerer trådløst på PC, Xbox XSX og PS5. Det kan kun kjøpes via Steelseries.com.

viktig at det er X versjonen du kjøper da 7P (for PS4/5) ikke fungerer på Xbox. Fikk mitt headset i går og er meget fornøyd.

Utsolgt for øyeblikket, men det ser ut til at de dukker opp nye relativt raskt.

Arctis 7X Wireless Gaming Headset for Xbox | SteelSeries

Endret av DigImp
Lenke til kommentar
unik42 skrev (På 19.2.2021 den 14.00):

Syns nå PS5 headsettet funker fint, jeg da. Men nå er jeg ikke spesielt audiofil heller. Fungerer veldig greit opp mot PS5, med statusvisning på skjerm, og hvis en muter headsettet, så lyser det oransje "mutelyset" på håndkontrollen.

Plukka med meg Playstation Pulse headset fra NetOnNet butikken på lørdag men ikke testa ennå.Ikke ofte jeg trenger å bruke headset .....kun sent på kvelden/natt så da duger sikkert disse.

Lenke til kommentar

Har noen erfaring med Turtle Beach 700 Gen 2 på PS5?

Har funnet ut at det passer bra til mitt bruk, men produsenten skriver følgende:

Sitat

*Sony has indicated that PS4™ headsets will work on PS5™. Turtle Beach anticipates the Stealth™ 700 Gen 2 will be compatible with PS5™ and will confirm once testing is complete.

Ord som "indikerer" og "forventer" gjør meg usikker. Noen som vet om det fungerer bra? Jeg finner noen Youtube-videoer som også "indikerer" at det fungerer på PS5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...