Gå til innhold

Dømt for flere voldtekter, ureturnerbar?


Thorny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Red Frostraven skrev (På 18.2.2021 den 13.07):

...og fremdeles så fører det å ta inn asylsøkere til færre voldtekter av etnisk norske jenter enn å føde etniske norske gutter -- per 1000, i løpet av deres livsløp...


Tja, politiet hevder i deres seneste rapport at av anmeldte gjerningspersoner for voldtekt, så har 12% Asia som fødested, og 8% Afrika.

Norge har i dag 5.4 millioner innbyggere, i følge SSB er ca. 328 000 født i Asia, mens 137 000 er født i Afrika.

Hvorvidt de er asylsøkere, eller om de som er anmeldt for voldtekt har utført forbrytelsen mot norske jenter går ikke frem av noen statistikk jeg noen gang har sett, så legg det gjerne frem, dersom det eksisterer?

Jeg kommer med det frem til at personer med asiatisk bakgrunn, som da inkluderer Midtøsten, utgjør 6% av befolkningen, men står for 12% av alle anmeldte voldtekter.

Personer med afrikansk bakgrunn, utgjør 2.5% av befolkningen, men står for 8% av alle anmeldte voldtekter.

Jeg ser frem til statistikk som viser at dette snur seg fullstendig når det er snakk om voldtekt av norske jenter, som trolig er de som anmelder oftest, uavhengig av gjerningsperson, og som oftest er utsatt for overfallsvoldtekt.

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
0laf skrev (10 minutter siden):

Jeg kommer med det frem til at personer med asiatisk bakgrunn, som da inkluderer Midtøsten, utgjør 6% av befolkningen, men står for 12% av alle anmeldte voldtekter.
Personer med afrikansk bakgrunn, utgjør 2.5% av befolkningen, men står for 8% av alle anmeldte voldtekter.

Siden den statistikken Oslo politi lanserte i 2009, har jeg ikke sett noen statistikk spesifikt for overfallsvoldtekt, eller noen kategorier egentlig. Den statistikken hvor samtlige gjerningsmenn var av utenlandsfødt e.l.

Var vel bare ett litt dårlig år, også har de bare glemt å fortsette med den statistikken 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (På 18.2.2021 den 13.07):

Om han har genuint behov for beskyttelse, fordi han oppriktig risikerer å dø -- så er det fremdeles like inhumant å sende ham hjem som det ville vært å sende en hvilken som helst norsk statsborger ut av landet til samme område.

...om en person derimot ikke klarer å la være å skade andre, så bør han forvares.

...og fremdeles så fører det å ta inn asylsøkere til færre voldtekter av etnisk norske jenter enn å føde etniske norske gutter -- per 1000, i løpet av deres livsløp...

Statistikken er presentert, og avvist fordi høyresiden ikke liker statistikk, mer enn nok ganger til at jeg ikke gidder å ta opp diskusjonen igjen.

Jeg savner fortsatt denne statistikken, og den virker igjen relevant i forhold til andre påstander som fremmes her. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om man driver på slik har man ikke helt forstått at dette ikke er greit.. Helt enig i at slike lovbrytere burde deporteres. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Elefantmesteren skrev (10 timer siden):

Fakta forsvinner dessverre ikke selv om du kaller det rasistisk. Er ikke akkurat lite kjent at innvandrer-kvinner er mer utsatt for sosial kontroll når det kommer til hva de kan og ikke kan gjøre.

Kan det være at du har sett deg blind på vestlig sosial kontroll og ekskluderer dette fra den "ikke akkurat lite kjent" sammenligningen din?
Alt fra hvordan man må bete seg, kle seg, sminke seg, yrke valg, og "facebook/sosial media status" m.m.?
Alt det er også sosial kontroll og er en stor grunn til at mange av våre etnisk norske kvinner sliter med spiseforstyrrelser, selv-medisinerer seg, driver med selvskading og ikke minst begår selvmord. Men jeg antar dette er en norm som er helt greit så det blir ekskludert fra dette ikke akkurat lite kjente mentale bilde du har over kvinner og sosial kontroll.

Jeg kjenner for øvrig en del innvandrer familier og det er kvinnen i hjemmet som bestemmer der. I flere av familiene så er det hun som har fått samboeren til å bli mer praktiserende som å ikke lenger drikke alkohol osv.

Jeg er ikke uenig i at innvandrer kvinner sliter med kulturelle og religiøse betingede normer og regler som som tvangsekteskap osv. Men jeg er ikke enig med deg i at innvandrer kvinner er mer utsatt for sosial kontroll sammenlignet med etnisk norske kvinner. Det burde vist seg ganske klart og tydelig på statistikker.. men det gjør det ikke.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (På 20.2.2021 den 0.55):

Hva er rasistisk med det faktum at asylsøkere omgås etnisk norske jenter i så liten grad og så sjeldent omgås dem som venner på fritiden at de ikke har mulighet til å begå en representativ andel av fest- venne- og kjærestevoldtekter..?

Hvordan blir statistikken på dette dersom man ser på voldtekt uansett hvem det gikk utover? Det er vel like ille om en asylsøker ble voldtatt som om ei etnisk norsk jente ble det? Her forsøker du bare å være kreativ med statistikken for å fremme dine narrativ om åpne grenser.

Lenke til kommentar
Noxhaven skrev (10 minutter siden):

Hmm? Mer spesifikt er du snill. Hvilke utsagn snakker du om? 

Å kalle motdebattanter for "rasistgjengen"? Altså det jeg siterte deg på. Synes den type utsagn er unødvendig. Ingen har ytret noe som helst rasistisk i denne tråden heller. Å misbruke viktige begreper tjener ingen.

Endret av Ka9nen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Ka9nen skrev (23 minutter siden):

Å kalle motdebattanter for "rasistgjengen"? Altså det jeg siterte deg på. Synes den type utsagn er unødvendig. Ingen har ytret noe som helst rasistisk i denne tråden heller. Å misbruke viktige begreper tjener ingen.

Men er det ikke riktig at mørke tall er tall som ikke kan valideres på noen som helst måte og er et billig smutthull som kan benyttes av rasistene på forumet til å finne opp egne tall? (eller påstå en type nasjon konspirasjon pågår)

Du sa nettopp "Denne type ubegrunnede utsagn mot de du ikke klarer å argumentere mot er med å forsøple debatten og ordskiftet. Ta deg sammen!" 
Du forstår sikkert hvorfor utsagnet ditt gjelder deg like mye om ikke mer begrunnet argumentet ditt? 

Hvorfor vil du forby dette order og hvorfor gjør det så vondt for deg å høre det?

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Noxhaven said:

Kan det være at du har sett deg blind på vestlig sosial kontroll og ekskluderer dette fra den "ikke akkurat lite kjent" sammenligningen din?
Alt fra hvordan man må bete seg, kle seg, sminke seg, yrke valg, og "facebook/sosial media status" m.m.?
Alt det er også sosial kontroll og er en stor grunn til at mange av våre etnisk norske kvinner sliter med spiseforstyrrelser, selv-medisinerer seg, driver med selvskading og ikke minst begår selvmord. Men jeg antar dette er en norm som er helt greit så det blir ekskludert fra dette ikke akkurat lite kjente mentale bilde du har over kvinner og sosial kontroll.

Å herre, maken til whataboutism. Og i tillegg påstå at alt av kvinners mentale problemer er "vår feil". Skjønner ikke hvordan du klarer å komme opp med slikt tøv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tåkefyrste skrev (37 minutter siden):

Helt sjukt at det er viktigere for enkelte å kalle folk rasister enn å fordømme voldtekter.

 

aomt skrev (10 timer siden):

Han forsvarer så å si alt som har med vold/drap/voldtekt å gjøre. Kanskje vi kan la Viggo og den asylsøker bo hos han/med hans barn, sku tru kas retorikk blir det då?

 

Dirigo skrev (9 timer siden):

Han er vel en SJW. Ifølge dem er hvite mennesker roten til alt ondt.

...

En asylsøker voldtar tre personer:
Egen tråd.

12 000 norske kvinner voldtas av etnisk norske i 2020 -- 3000 får alvorlige skader, og 4000 er livredde og en majoritet av dem redd for å bli skadet eller drept av gjerningspersonen...

Jeg har aldri sett konservative lage en tråd om problemstillingen som er bokstavelig talt 100 ganger større i omfang enn overfallsvoldtekter, så det er åpenbart et vikarierende argument.

---

Og om dere hadde lest mitt forrige svar, så sa jeg at han bør sendes hjem om det er trygt -- og at mennesker som ikke klarer å la være å skade andre må forvares.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...