Gå til innhold

Oppgradere Stasjonær PC


Reznicore

Anbefalte innlegg

Sønnen min har lyst til å begynne å spille litt på PC, jeg har en HP Pavillion som ble kjøpt i 2016 stående så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg litt.
Er det mulighet for å oppgradere den, og hva skulle jeg da byttet ut for å få bedre ytelse osv? Den trenger ikke å kunne kjøre de nyeste spillene, men akkurat nå er den ganske treg. 
Jeg kan dessverre absolutt ingenting om dette så det hadde vært fint om noen kunne dytte meg i riktig retning!

427F4B0D-2BA2-4F1E-9C46-A2F8B6847DC4.jpeg

2D3D0CF3-72C6-49DE-B44C-B12424E9DD8B.jpeg

2456E21D-3F66-4F8A-9546-26A98E4E6D2C.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint lite du kan gjøre med den der når det kommer til fornuftige oppdateringer dessverre, teknologien har gått videre.

Hvis du spør han hva han vil spille så kan kanskje forumet hjelpe deg finne noe passende som ikke koster skjorta enten nytt eller brukt.

Endret av Nwader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå spørs det jo på hvilken måte maskinen oppleves som treg.

Er det utelukkende ved spilling, så er nok fullstendig utskifting veien å gå.

Om det oppleves tregt generelt, så vil du nok oppleve en betydelig forbedring ved å sette inn en sata SSD som du installerer windows på. Maskinen bør da oppleves som mer  responsiv , men det løser neppe ytelseproblemer i spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...