Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han hadde sex med ex'n..


Gjest 79f81...c76

Anbefalte innlegg

Gjest 79f81...c76

Heisann, mest sannsynlig er det et klart og tydelig svar på problenet mitt, bare at jeg trenger at noen sier det til meg. 

Jeg har vert med en kar nå i litt over 6-7 måneder, for ca 3 måneder siden, så åpnet vi oss opp for hverandre, og vi sa begge at vi ønsket å satse på dette og bygge videre på forholdet vårt. 

Etter 3 uker, så fikk han besøk av sin ex, han sverget så mye på at det ikke hadde skjedd noenting og at han hadde sovet på sofaen og hun i soverommet. Jeg var (og fortsatt er) så idiot forelska at jeg trodde på han. Etter en måned så reise jeg til min mor og bodde der noen dager imens jeg helbredet etter en operasjon, da fikk han besøk av sin ex igjen. Denne gangen sa han at det kun hadde blitt sex sist gang hun var over, men ingenting denne gangen.. 

Det sier vel seg selv at de har hatt sex begge gangene da? Hvertfall når han endrer om første historien til at de hadde sex.. 

Jeg er vel ikke helt på tryne som ikke klarer stole på han mer, og heller ikke klarer å se noe fremmtid nå? 

Han sender meg lange meldinger om hvordan han kun vil ha meg osvosv.. 

Hjelp noen, gi meg et klar signal på at jeg er gal, eller gjør jeg rett i å forlate dette forholdet? 

Anonymous poster hash: 79f81...c76

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fc58f...466

Det beste for din egen del er nok å bryte det av. Dette var fryktelig tidlig i et forhold å være utro. Jeg personlig ville hatt store problemer å stole på dette mennesket igjen. 

Anonymous poster hash: fc58f...466

Lenke til kommentar
Gjest 2b0e0...953

Menn som ligger med ekser er SØPPEL og i 10/10 tilfeller ekstremt svake mennesker. Styr unna! 

Kjenner en person som flyr til alle ekser på sine kontaktlister så fort vedkommende har kranglet med noen andre, h*n ligger med dem, krangler, blokker og beveger seg i ring til nestemann. Sjarmerende små sjeler, slike mennesker. 

Bare de begynner å snakke om en eks så bør varselbjellene ringe. 

Anonymous poster hash: 2b0e0...953

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...