Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
16 hours ago, Dassen said:

Slik de gjorde i 2009 og har hatt siden, mener du? 

Jeg vet ikke hva du sikter til. Jeg har ikke sett på F1 siden Herwig Carlsen kommenterte og det var før 2009. Snakker du om elektronikk? Jeg tviler på at slicks har kommet tilbake.

 

6 hours ago, Bytex said:

De kommer aldri til å sende sporten tilbake til 80-tallet nei.

Nei, desverre. Jeg vil ha tilbake den originale Tamburello også.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Helm skrev (13 minutter siden):

Jeg vet ikke hva du sikter til. Jeg har ikke sett på F1 siden Herwig Carlsen kommenterte og det var før 2009. Snakker du om elektronikk? Jeg tviler på at slicks har kommet tilbake.

Nei, det er jo helt åpenbart at du ikke gjør.

Slicks som standard dekk og forbud mot elektronisk kjøreassistanse har det vært en del av F1 siden 2009.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Jarmo skrev (1 time siden):

https://www.skysports.com/f1/news/12433/12432324/mercedes-explain-lewis-hamiltons-engine-concerns-and-wont-rule-out-taking-another-f1-grid-penalty

Kan jo tyde på at de kanskje har skrudd opp ytelsen på motoren, på bekostning av pålitlighet. 
Ellers så er det bare et spill for galleriet, vi får vel bare vente og se.

Lenke til kommentar

Det er derfor jeg er glad vi har dagens V6 hybrid PU. Motorutvikling har blitt en langt større del av rivaliseringen over årene. Av Honda, Merc, Ferrari og Renault er det vel bare sistnevnte som ikke på noe tidspunkt har vært antatt sterkest på et eller annet tidspunkt. Ferrari måtte riktignok ta en spansk en, men det er en del av moroa. 

Lenke til kommentar
On 10/13/2021 at 7:07 PM, Comma Chameleon said:

Litt rart å være så sikker på noe som er så ufattelig enkelt å google.

Sikker? Jeg sa jeg tviler, det er uttrykk for å ikke være sikker. Jeg gjettet og det har jeg lov til. :) Kanskje linken viderekobler til Google, men jeg klikker ikke til et ukjent domene. Heller er det ikke nødvendig fordi svar allerede er gitt.

 

 

On 10/14/2021 at 11:02 AM, Jarmo said:

Bare tre motorer er tillatt uten straff, kan dette kontrolleres eller stoler man bare på produsentene? Klarer man å bygge en slik motor klarer man også å gi dem samme serienummer.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...